CHGP 2004 - har i nogle oplysinger på denn~
Fra : Christian

Dato : 28-08-04 19:31

Ifm med Copenhagen Grand Prix 2004 deltog der en Ferrari fra Sverige er der
nogen der kender historien på den vil jeg være glad ved at få et par linier.
denstor ikke
i det officielle program, formentlig en sen tilmelding.
Kunne det være en Mondial ihvertfald en GP model.
Jeg har lagt at billede på www.fiskfisk.dk/ferrari.htm. For interesserede se
iøvrigt www.fiskfisk.dk.
Send gerne links til ander CHGP sites.

På forhånd tak

MVH

Chr.

www.fiskfisk.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-08-04 19:43

Christian wrote:
> [...]
> et par linier. denstor ikke
> i det officielle program, formentlig en sen tilmelding.
> Kunne det være en Mondial ihvertfald en GP model.

Svjh var det ikke en rigtig Ferrari, men derimod en hjemmebygget replika af
en eller anden svensker.
Han havde fået lov til at køre med i Ferrari Challenge opvisningen, men vist
kun som "show-gæst".

Hvis du følger linket i min signatur, så kan du finde både lidt billeder og
video derinde fra, jeg var derinde om lørdagen.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-08-04 20:08

"Christian" <chgpt@fiskfisk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> denstor ikke
> i det officielle program, formentlig en sen tilmelding.
> Kunne det være en Mondial ihvertfald en GP model.

312P - tror jeg har et par billeder af en ægte et sted. Kigger lige.

-M

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-08-04 21:21

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> 312P - tror jeg har et par billeder af en ægte et sted. Kigger lige.

312PB, se Dk.binaer.motor

-M

Fra : Peter C:\\>

Dato : 28-08-04 20:22

> [...]
> denstor ikke
> i det officielle program, formentlig en sen tilmelding.
> Kunne det være en Mondial ihvertfald en GP model.

Det ligner en 312 PB fra 1971-72 (eller ihvertfald en replika af sådan en)

Det er en 3 liters sportsvogn med ca 450HK
Den vandt sportsvogns VM i 1972

Der var noget med at Ferrari sad fuldkommen på sæsonen med 11 sejre af 12
mulige (eller noget i den retning)

--
MVH Peter C:\
- - -

Fra : Basil

Dato : 28-08-04 21:14

> [...]
> et par linier. denstor ikke
> i det officielle program, formentlig en sen tilmelding.
> Kunne det være en Mondial ihvertfald en GP model.

Det er en ægte Ferrari !
Den er ombygget af en Ferrari, til en anden Ferrari.
Den længere historie kan jeg desværre ikke.
Kai