toppakning til en
Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 28-08-04 18:55

filicia 1,6I fra 1996

Hej....

hvad koster det af få lavet topstykket på en skoda filicia 1,6I
fra1996!?!??!?!

det behøver ikke være hos et skoda værksted....

jeg vil bare gerne vide hvad prisleje jeg skal regne med så jeg ikke får et
hjerte tilfælde når jeg rigner til min mekaniker på mandag!!!

Anders

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-08-04 19:24

Dorthe, Rose & Anders wrote:
> [...]
>
> jeg vil bare gerne vide hvad prisleje jeg skal regne med så jeg ikke
> får et hjerte tilfælde når jeg rigner til min mekaniker på mandag!!!

Hvad er det der skal laves ?
Er det "kun" toppakningen eller er det topstykket ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 28-08-04 20:10

Jeg ved det ikke!!! det var bare falkmanden der sagde enten så var det
termostaten eller det toppakningen!!!!

bilen koger når man køre!!!!

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-04 20:17

"Dorthe, Rose & Anders" <dar@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved det ikke!!! det var bare falkmanden der sagde enten så var det
> termostaten eller det toppakningen!!!!

Termostat incl det hele små 1000 Kr
Toppakning incl det hele ca. 4000 Kr

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-08-04 21:58

Dorthe, Rose & Anders wrote:
> Jeg ved det ikke!!! det var bare falkmanden der sagde enten så var det
> termostaten eller det toppakningen!!!!
>
> bilen koger når man køre!!!!

OK, det kan være mange ting så.
Hvis det er topstykket, så skal du ikke regne med at det bliver helt
billigt, men det afhænger jo i øj grad af om man kan/vil finde et brugt.
En toppakning vil jeg tro ligger mellem 3 - 5000 kr. og en thermostat ligger
vel omkring de 5 - 1000,- kr.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-08-04 22:02

Per Beer Hansen wrote:

> OK, det kan være mange ting så.
> Hvis det er topstykket, så skal du ikke regne med at det bliver helt
> billigt, men det afhænger jo i øj

Placer venligst selv dette 'h' hvor det hører hjemme

> og en thermostat
> ligger vel omkring de 5 - 1000,- kr.

Og det er så mellem 500 - 1000 kr

Det er sq ved at være sent

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-04 22:59

> Og det er så mellem 500 - 1000 kr
>
> Det er sq ved at være sent

Jep og så er det Formel 1 i morgen hvor MS igen gerne skulle vinde

--
Tom

Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 29-08-04 07:27

tak for de gode svar!!!! nu er jeg mere rolig når jeg skal ringe på
mandag!!!! jeg har bere hørt fra en af mine kollegaer på hans ford Sir.
kostede det ca 15000.
der er jo en noget anden pris der her er tale om!!!!

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 08:48

> [...]
> kostede det ca 15000.
> der er jo en noget anden pris der her er tale om!!!!

Så har han fået nyt topstykke med i den pris han nævner, ellers er han
blevet tørret godt og grundigt.

--
Tom