Slutseddel i Word-format
Fra : Hans Pedersen

Dato : 28-08-04 18:21

Jeg står og skal bruge en slutseddel i Word (eller andet format man
kan bruge i tekstbehandling) a la den, der er på www.bilzone.dk

Der er masser af PDF versioner, men jeg gider ærligt talt ikke printe
den ud for derefter at udfylde med kuglepen.

Hvor finder jeg sådan en svend?

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : mullerman

Dato : 28-08-04 18:38

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er masser af PDF versioner, men jeg gider ærligt talt ikke printe
> den ud for derefter at udfylde med kuglepen.

Kan du ikke bare konvertere .pdf filen om til en alm .dok fil og derefter
skrive i den???

Martin

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 28-08-04 19:10

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> wrote in message
> [...]
>
> Der er masser af PDF versioner, men jeg gider ærligt talt ikke printe
> den ud for derefter at udfylde med kuglepen.

Aldrig hørt at man kan skrive i en PDF fil inden man printer den ud ?

http://www.fdm.dk/altombiler/koebsalg/Slutseddel.pdf

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 28-08-04 19:36

On Sat, 28 Aug 2004 20:09:32 +0200, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

>Aldrig hørt at man kan skrive i en PDF fil inden man printer den ud ?

Nej? Please enlighten me.

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : Th Frydensberg

Dato : 28-08-04 19:50

"Andreas M. Hansen" wrote:

> Aldrig hørt at man kan skrive i en PDF fil inden man printer den ud ?
>
> http://www.fdm.dk/altombiler/koebsalg/Slutseddel.pdf

den fra fdm kan jeg da godt skrive i ?
/th

Fra : Hans Pedersen

Dato : 28-08-04 19:53

<nokke99@hotmail.com> wrote:

>Aldrig hørt at man kan skrive i en PDF fil inden man printer den ud ?

OK. Den fra FDM virker som en formular. Tak for tippet.

--
Hans Pedersen
Esbjerg