Tilspænding Af TopStykke Opel Kaddet.
Fra : Sir noob

Dato : 27-08-04 15:45

Jeg skal til og skifte top pakning på en kadet og jeg mangler spec. over til
spændig af top stykke.

Mit håb var at der sidder en med en værksteds håndbog over en kadet fra
10md/1987 som kan fortælle mig hvordan det er.

Det er en OHC 1.3S motor

Sir noob

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-04 18:06

"Sir noob" <mit(cykel)@mail.(cykel)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mit håb var at der sidder en med en værksteds håndbog over en kadet fra
> 10md/1987 som kan fortælle mig hvordan det er.

Trin 1: 25Nm
Trin 2: +60 grader
Trin 3: +60 grader
Trin 4: +60 grader

Rækkefølgen er:

10 6 2 3 7
9 5 1 4 8

.... er mit bud :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Sir noob

Dato : 27-08-04 18:31

> Trin 1: 25Nm
> Trin 2: +60 grader
> Trin 3: +60 grader
> Trin 4: +60 grader

Er der ikke noget med at den skal køres varm inden den får det sidste trin .

> Rækkefølgen er:
>
> 10 6 2 3 7
> 9 5 1 4 8
>
> ... er mit bud :)