Endnu en super-Mercer :o)
Fra : Thomas H.

Dato : 26-08-04 18:22

www.snabelapunktumdk.dk/Mercedes_CLK_DTM_AMG.gif

Den er satanedeme hurtig den taxi !! ...12,1 til 200 med automatgear ...sygt

Og så fatter jeg stadig ikke, hvordan de kan få et co2-udslip ned på det
samme som en Ford Mondeo 2.5, og et gennemsnitsforbrug på 7,7 km/l

Der laves kun 100 stykker og de er solgt, så I kan GODT glemme det!

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Leonard

Dato : 26-08-04 18:37

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

>Den er satanedeme hurtig den taxi

Den bliver aldrig en dansk taxi så længe den ikke fås med døre til
bagsædet ...
--
Leonard

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-08-04 18:44

Thomas H. wrote:
> [...]
> det samme som en Ford Mondeo 2.5, og et gennemsnitsforbrug på 7,7 km/l
>
> Der laves kun 100 stykker og de er solgt, så I kan GODT glemme det!

Gamle nyheder:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=248498

Og så forstår jeg slet ikke hvorfor de kalder den for DTM, når den de kører
med i netop DTM serien er med 4 døre

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 26-08-04 19:00

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Gamle nyheder:
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=248498

I Know, men det er da den første test

> Og så forstår jeg slet ikke hvorfor de kalder den for DTM, når den de
kører
> med i netop DTM serien er med 4 døre

nææ..

Fra : Mark Sandberg

Dato : 26-08-04 18:54

"Thomas H." skrev i en meddelelse:

> Der laves kun 100 stykker og de er solgt, så I kan GODT glemme det!

Så kan man jo bare købe denne 2005 model med 611 Hk.

http://www.webmobil24.com/web/us/haendler_homepages/makansi/detail.htm?showid=12102834&sp=3&nomenu=&bgcolor=&background=

Det er ellers noget af en forhandler, med en hjemmeside på ikke mindre end
25 sprog....

/Mark.

Fra : Leonard

Dato : 26-08-04 19:01

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> wrote:

>Det er ellers noget af en forhandler, med en hjemmeside på ikke mindre end
>25 sprog...

Selvfølgelig ikke på dansk, da hanhar opgivet at sælge til disse
afgiftsplagede stakler
--
Leonard

Fra : Thomas H.

Dato : 26-08-04 19:00

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse

> Så kan man jo bare købe denne 2005 model med 611 Hk.

http://www.webmobil24.com/web/us/haendler_homepages/makansi/detail.htm?showid=12102834&sp=3&nomenu=&bgcolor=&background=

Den er jo gammel:
http://www.snabelapunktumdk.dk/Mercedes_SL_65_AMG.gif

Fra : Mark Sandberg

Dato : 26-08-04 19:10

"Thomas H." skrev i en meddelelse:

> Den er jo gammel:
> http://www.snabelapunktumdk.dk/Mercedes_SL_65_AMG.gif

O.K. - men taget kan tages af

/Mark.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-08-04 19:09

Mark Sandberg wrote:

> O.K. - men taget kan tages af

Det kan det også her
http://www.autosalon-singen.de/Katalogfahrzeug_RecordView_Detail.cfm?fahrzeugID=03306_0001_03_10&languageID=GB

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 26-08-04 23:39

Thomas H. wrote:

> Og så fatter jeg stadig ikke, hvordan de kan få et co2-udslip ned på det
> samme som en Ford Mondeo 2.5, og et gennemsnitsforbrug på 7,7 km/l

CO2 udvikles jo kun hvis der faktisk sker en forbrænding - hvis benzinen
bare kommer ud som dampe i den anden ende, er det jo ingen sag at få et
lavt udslip :)

Mvh.