Biltyve...
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-08-04 15:09

Ha Ha
Se lige her <http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=260719>
Læg mærke til stjernen i forruden , hvor tyven har banken sit fed efjæs op i

Hold kæft hvor han fortjener det.

Lad os håbe , at han har fået en hjenebløbning , og skal igennem et langt og
smertefuld genoptræning.

Hygge
MJ

Fra : TGD

Dato : 26-08-04 15:18

"Martin Jørgensen" <martinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Lad os håbe , at han har fået en hjenebløbning , og skal igennem et langt
og
> smertefuld genoptræning.

Ehhhhh hvem skal dog betale? Skal vi ikke håbe på at han kommer sig hurtigt
så han ikek skal være til mere byrde for samfundet end han allerede er i
forvejen?

Fra : Brian S Jensen

Dato : 26-08-04 15:29

> [...]
>
> Hold kæft hvor han fortjener det.
>
> Lad os håbe , at han har fået en hjenebløbning , og skal igennem et langt

Det er nu nogle gode solide pæle de har plantet der

Ang. hjerneblødning - så er jeg bange for at biltyve konstant
render rundt med en hjerneblødning - ellers kan jeg ikke
se hvorfor de gør så åndssvage ting

Men (man må ikke sige/skrive det) dejligt at se sådan et
fjols lide lidt - kald mig bare afstumpet !

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Diesell

Dato : 26-08-04 15:34

> [...]
> Se lige her <http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=260719>
> Læg mærke til stjernen i forruden , hvor tyven har banken sit fed efjæs op

Så kan han lære det, kan han.

> Lad os håbe , at han har fået en hjenebløbning , og skal igennem et langt
og
> smertefuld genoptræning.

Det tror jeg nu ikke, man skal ønske for nogen.

Jesper

Fra : Niels Skaaning

Dato : 26-08-04 16:02

> [...]
>
> Hold kæft hvor han fortjener det.
>
> Lad os håbe , at han har fået en hjenebløbning , og skal igennem et langt

Dum er han, det kan vist ikke diskuteres og straffes skal han, men ingen
fortjener en lang og smertefuld genoptræning. Jeg synes det virker lidt
ugennemtænkt og afstumpet at ønske sådan noget om en anden person.

NS

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-08-04 17:00

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fortjener en lang og smertefuld genoptræning. Jeg synes det virker lidt
> ugennemtænkt og afstumpet at ønske sådan noget om en anden person.

Du havde nok tænkt anderledes , hvis han havde påkørt nogen , som du har
kært.

For både du og jeg ved , at det IKKE er hans skyld , at der ikke blev slået
nogen ihjel.
Jeg ønsker ikke , at han mister førligheden , men at han kommer sig 100%
Vi begge ved også , at når han er rask nok , så vil han få en løftet
pegefinger af politiet , og derefter løslades.
Derfor er det at jeg ønsker , at han ryger til genoptræning , og får tid til
at tænke på , hvad konsekvenserne af hans handlinger var , og kunne havde
været.
Måske sådan en tur , vil resultere i , at han begynder med at opsøge
folkeskoler , og fortælle sin historie , om , hvad man ikke skal gøre.
Unge idag har nemmere ved at forstå alvoren af div. situationer , når de
møder personer , der har haft en uheldig oplevelse.
Vi havde besøg af en spritbilist i folkeskolen , han sad i rollestol , og
hans beretninger , er noget jeg husker selv den dag i dag.

Hygge
MJ

Fra : Ted

Dato : 26-08-04 16:44

> [...]
>
> Hold kæft hvor han fortjener det.
>
> Lad os håbe , at han har fået en hjenebløbning , og skal igennem et langt

----------------------
Der sker ,desværre, gerne ikke så meget med sådanne tykpandede idioter.
Håber at bilens ejer har kasko på

Teddy

Fra : Casper Bang

Dato : 26-08-04 17:09

> Håber at bilens ejer har kasko på

Når nu forbryderen er fundet, betyder det så meget om man har kasko?
Det er vel tyven der har ansvaret?

Fra : BorreBoy

Dato : 26-08-04 17:31

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:412e0b0a$0$179$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Når nu forbryderen er fundet, betyder det så meget om man har kasko?
> Det er vel tyven der har ansvaret?

Sådan nogle usle tyve har som regel ingen penge. Og har de ingen penge, får
du heller ikke nogen

Fra : Jan Vennike

Dato : 27-08-04 04:12

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:412e0b0a$0$179$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Sådan nogle usle tyve har som regel ingen penge. Og har de ingen penge,

Men du skal ikke betale selvrisiko.

Havde en bekendt, der fik stjålet sin knallert 45, som derefter blev hærget
temmelig kraftigt. Han var lidt ked af det, for han havde en selvrisiko på
2.500,- på sin kasko.

Men da politiet så fik fat i fyrene der havde gjort det, skulle han IKKE
betale selvrisiko eller stige i forsikring, for nu havde
forsikringsselskabet nogen at føre sag mod.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Peter Sørensen

Dato : 28-08-04 23:59

In article <412ea68d$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
jan@GARFIELDvennike.dk says...

> [...]
> betale selvrisiko eller stige i forsikring, for nu havde
> forsikringsselskabet nogen at føre sag mod.

Men igen, kun korrekt hvis man har kasko, ingen kasko->ryst pengene ud af
tyven.

Sådan en gammel Ka'dyt E er der sikkert ikke kasko på.

--
Peter Sørensen
nwcATeurope.com

..sig not found

Fail, Crash or Explode?

Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 29-08-04 09:26

Nej det kan godt være at det aldrig står på reg.attesten det er min første
bil så.... men hvordan finder man så ud af hvad den hedder til
"efternavn"?????

Anders

Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 29-08-04 09:32

sorry forkert tråd!!!!!

Fra : Per O.

Dato : 27-08-04 17:06

Casper Bang wrote:

> Når nu forbryderen er fundet, betyder det så meget om man har kasko?
> Det er vel tyven der har ansvaret?

Ak ja, og hvad skal man bruge det til ? Så kan man begynde at køre en dyr
erstatningssag mig fyren, og da han sikkert ikke har nogen penge, så er det
bare flere penge smidt ud af vinduet.
Jeg fik på et tidspunkt stjålet min eu scooter, og den blev fundet igen med
en andengenerations indvandrer på sædet. Tarik Chuhaiber, som fyren hed, og
hans udenlandske fader og vist nok danske kone/samlever var i retten mest
interesseret i at han ikke kom til at betale for skaderne på knallerten. De
fik sågar fat i en advokat, netop for at undgå at komme til at betale for
skaderne på knallerten, fordi de syntes det var mange penge den skulle
repareres for ! Ja gu var det mange penge, men den var sku også ret så
molestreret !
Den oplevelse har fået mig til at miste respekten for andengenerations
invandrerne, og så kan man kalde det urimeligt, men sådan er det bare. Han
blev i øvrigt dømt for tyveriet, men retten ville ikke tage stilling til
erstatningsspørgsmålet, og henviste mig i et brev til at føre en civil sag
for at få mine penge. Der røg min tiltro til retssystemet også.
Når man laver sådan noget, og så bagefter kun er intereseret i at slippe så
billigt som mulig, og ikke betale erstatning, hvilken respekt fortjener man
så ?

Nææ, han får sikkert bare lov til selv at betale for tyvens skader, med
rettens og det såkaldte retssamfunds velsignelse !

Per O Madsen
Vejle

Fra : Hans Pedersen

Dato : 27-08-04 17:32

On Fri, 27 Aug 2004 18:06:17 +0200, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

>Den oplevelse har fået mig til at miste respekten for andengenerations
>invandrerne, og så kan man kalde det urimeligt, men sådan er det bare.

Jeg vil ikke kalde det urimeligt. Jeg kan sagtens følge dig i din
tankegang, men nu er det heldigvis sådan, at ikke alle 2G'ere er
knallerttyve, eller det der er værre. Men de 2G'ere (og danskere) der
ikke fatter princippet i dit og mit, skal selvfølgelig straffes, så de
kan forstå det.

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : Per O.

Dato : 27-08-04 17:45

Hans Pedersen wrote:

> [...]
> knallerttyve, eller det der er værre. Men de 2G'ere (og danskere) der
> ikke fatter princippet i dit og mit, skal selvfølgelig straffes, så de

Jeg giver dig ret, og nogle af vores naboer er 2G'ere, og noget af de
flinkeste mennesker man kan tænke sig, det er bare blevet sådan at 2G'ere
for mit vedkommende skal bevise, at de er ok, modsat tidligere hvor jeg
mente at alle er ok til det modsatte er bevist. Jeg har haft tilstrækkeligt
med andre oplevelser med 2G'ere til at jeg har den holdning, at de ikke er
ok, medmindre andet er bevist.

Per O.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 26-08-04 17:21

Ted wrote:

> Der sker ,desværre, gerne ikke så meget med sådanne tykpandede idioter.
> Håber at bilens ejer har kasko på

En gammel Opel på gule plader - jeg tvivler.

Mvh.