Toyota corolla 1990 -1994
Fra : Claus Due

Dato : 25-08-04 20:42

Har kig på flere modeller i denne periode, er der noget jeg specielt skal
være opmærksom på ?

Har hørt at corolla er en meget slidstærk og stabil bil - passer det?

Jeg kigger både 1.3 og 1.6 motorer er der nogen jeg bør foretrække?

Hvilken af modellerne er at foretrække - selvfølgelig er det en smagssag
men er eksempelvis "glasback" bedre end coupe modellerne?

på forhånd tak!

--
Med Venlig Hilsen

Claus Fromholt Due

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-08-04 13:41

Claus Due wrote:
> [...]
>
> Hvilken af modellerne er at foretrække - selvfølgelig er det en
> smagssag men er eksempelvis "glasback" bedre end coupe modellerne?

Jeg har haft en 1.6 16 gsi sedan fra '91 - et godt og billigt bekendtskab
over 2 år - dog lever den ikke op til sit sportslige navn. Den ruster en
del, så check det. Min havde 230000 på klokken da den blev solgt, men fik UG
med kryds og slange ved CO målingen til salgssynet, og kørte upåklageligt.
Glassback giver dig meget mere plads - SVJH kunne bagsædet ikke engang
lægges ned i sedan'en.

vh
Torben