Corolla EE90 choker
Fra : Lasse C. Johansen

Dato : 24-08-04 16:49

Hej.

Er der nogen der ved hvad et choker system til en Corolla EE90 '88, med
venturi (type V) kaburator koster og er den til at skifte?

Den sidder på en bil der får alt for meget at leve af, specielt når den er
kold.

--
Venligst

Lasse C. Johansen.

Fra : allan k

Dato : 24-08-04 20:15

"Lasse C. Johansen" <lj@nospamdata-lasse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> venturi (type V) kaburator koster og er den til at skifte?
>
> Den sidder på en bil der får alt for meget at leve af, specielt når den er

Chokerhuset sidder på siden af karburatoren, og er rimelig let at skifte,
men jeg mindes den koster omkring 1600,- incl moms, nu er det jo snart 5 år
siden jeg har rodet med sådan en, så prisen kan da have ændret sig meget
siden da.

Fra : Lasse C. Johansen

Dato : 24-08-04 20:31

"allan k" <allank@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> [...]
år
> siden jeg har rodet med sådan en, så prisen kan da have ændret sig meget

Tak spids, den er dælme dyr. Man må håbe at den er faldet i pris!

Det er i øvrigt en sygdom de har eller hvad?

Det ku være at man skulle ud hos i hugger og håbe på at der står en med en
brugbar kaburator ....

--
Venligst

Lasse C. Johansen.

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-04 12:52

"Lasse C. Johansen" <lj@nospamdata-lasse.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Er der nogen der ved hvad et choker system til en Corolla EE90 '88, med
> venturi (type V) kaburator koster og er den til at skifte?

Hej,

Hvad er det for en karburator der sidder på sådan en svend ? Er det Pierburg
?

Fra : Lasse C. Johansen

Dato : 25-08-04 15:30

"Mikkel R." <m "AT" bitpool DOT org> skrev i en meddelelse

> Hej,
>
> Hvad er det for en karburator der sidder på sådan en svend ? Er det
Pierburg
> ?

Nej, det er en Aisan variable-venturi (V type).

--
Venligst

Lasse C. Johansen.