Hjælp til bilsalg
Fra : Jens Hansen

Dato : 24-08-04 12:20

Hej NG!

I kan vel ikke hjælpe ud af denne knibe jeg er kommet i.

Jeg har to bil uden plader.
Nu er det så jeg gerne vil af med dem, men det er åbenbart
ikke nemt. Jeg var ude ved den lokale autoophugger, men han
mente ikke han kunne gøre noget ved det siden det ikke var mit
navn og adr. der stod på registreingsattesten. Han kunne jo ikke
vide sig sikker på om jeg havde stjålet dem. Hva kan jeg gøre?
Skal jeg bare lade dem stå og ruste op fordi jeg ikke kan komme
af med dem, eller bliver man ligefrem nødt til at reparere de gamle biler
for at kunne få dem synet, forsikret og alt det der bare for at slippe
af med dem. Det er da helt vanvittigt hvis jeg skal til at bruge flere
tusind kroner på dem for at få papirerne over i mit navn så jeg kan
komme af med dem.

Er der ikke nogen der kan hjælpe en stakkels fortvivlet mand???

Fra : Elbarto

Dato : 24-08-04 12:33

"Jens Hansen" <jczmb@mail.ikasths.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> komme af med dem.
>
> Er der ikke nogen der kan hjælpe en stakkels fortvivlet mand???

Kan de køre ? hvis ja så sæt dem i den blå avis under bortgives til
markrace så forsvinder de nok hurtig plejer sjældent at blive mere som
Lørdagen efter de har været i så er de væk

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Jens Hansen

Dato : 24-08-04 12:42

> Kan de køre ? hvis ja så sæt dem i den blå avis under bortgives til
> markrace så forsvinder de nok hurtig plejer sjældent at blive mere som
> Lørdagen efter de har været i så er de væk

Ja, de kan godt køre. Den ene har dog et skidt batteri, så den skal lige
ha' lidt starthjælp.

Fra : Leonard

Dato : 24-08-04 12:51

"Jens Hansen" <jczmb@mail.ikasths.dk> wrote:

> [...]
>navn og adr. der stod på registreingsattesten. Han kunne jo ikke
>vide sig sikker på om jeg havde stjålet dem.

Han er vist ikke jyde ... navnet på reg.attesten har jo ikke noget med
hvem den nuværende ejer er at gøre når der ikke er plader på.
Er det p.gr.a. skrotpræmie at han vil have reg.attest ?

Men sæt dem til salg et egnet sted, der er sikkert en der kan bruge
lidt billige reservedele eller noget ...
--
Leonard

Fra : Jens Hansen

Dato : 24-08-04 12:46

> Han er vist ikke jyde ... navnet på reg.attesten har jo ikke noget med
> hvem den nuværende ejer er at gøre når der ikke er plader på.
> Er det p.gr.a. skrotpræmie at han vil have reg.attest ?

Dvs. at jeg egentlig godt kan komme af med den hos huggeren,
det er pga. skrotpræmien han vil ha' at papirene er i orden?

> Men sæt dem til salg et egnet sted, der er sikkert en der kan bruge
> lidt billige reservedele eller noget ...

Må da håbe jeg kan få dem afsat. For mig er de blot til besvær p.t.
Der er vel nogen der godt kan bruge noget fra en gammel polo og sierra.
Dem kører der da en del af.

Fra : Kent Nielsen

Dato : 24-08-04 13:03

KLIP
> Må da håbe jeg kan få dem afsat. For mig er de blot til besvær p.t.
> Der er vel nogen der godt kan bruge noget fra en gammel polo og sierra.
> Dem kører der da en del af.

Davs,
Ehm, hvor i landet står omtalte køretøjer ?
Gætter på Ikast ? (Din mailadresse)
Vi skal måske fortsætte i markedsgruppen ?

Mvh
Kent Nielsen

Fra : Elbarto

Dato : 24-08-04 13:44

> [...]
>
> Må da håbe jeg kan få dem afsat. For mig er de blot til besvær p.t.
> Der er vel nogen der godt kan bruge noget fra en gammel polo og sierra.

hvad er det for en sierra og er der noget der er noget værd på den ?

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 24-08-04 14:33

> [...]

> Må da håbe jeg kan få dem afsat. For mig er de blot til besvær p.t.
> Der er vel nogen der godt kan bruge noget fra en gammel polo og sierra.

Åbn munden herinde og det giver pote (bagslag nogle gange

Kan se der allerede er 2 der spørger til dem.

Nej, jeg vil ikke have nogen af dem, håber blot du kommer af med dem.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC