Mazda 323F travers, bagbro og mekaniker?
Fra : Jean

Dato : 23-08-04 15:25

Hej

Jeg har lige været til syn med min Mazda 323f fra 1991. Synsmanden fandt en
række fejl, blandt andet, at mine bagerste travers er tæret - nu er mit
problem så, at jeg ikke aner, hvad det er?

Bagbro'en er også tæret. Jeg mener, at synsmanden sagde, at man må reparere
på den. Mazda-forhandleren siger dog, at den skal skiftet/at man ikke må
reparere på den - hvem har ret? Hvad skal jeg gøre?

Derudover er der noget rust i de bagerste inderskærme og et bremserør, der
skal skiftet.

Er der nogen, der kender en god mekaniker i Århus-området? Det må meget
gerne være en billig en, da jeg er studerende, og bilen skal sælges...

På forhånd tak for hjælpen

Jean

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-04 20:06

"Jean" <jean_sorensenDELETE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen, der kender en god mekaniker i Århus-området? Det må meget
> gerne være en billig en, da jeg er studerende, og bilen skal sælges...

Hvis ikke du finder en MEGET billig mekaniker så sælg bilen med manglerne og
oplys om dem inden salget. Tror hurtigt det kan blive meget dyrere for dig
at få det lavet end du nogensinde vil få for bilen.

--
Tom