Seat Altea
Fra : Ann Nielsen

Dato : 23-08-04 09:27

Så blev kæresten og jeg så nysgerrige efter at se den nye Altea, som er
bruset frem på reklame skærmen! Jeg syntes at der var god plads i, skønt for
os skandinavere, og udseendet - tja det skal man vel vænne sig til! Vi
skulle selvfølgelig ud at prøvekøre "dyret", og sikke en motorlarm. Det var
en 1,6'er med 102 HK, og sikke en larm. Sælgeren prøvede at prøvede presse
os til at købe, på trods af at jeg sagde at vi ihvertfald også ville prøve
en bil med større motor! Men så bliver prisen også NOGET anderledes..

Har nogen af jer erfaring med Seat, og har eventuelt prøvekørt den nye
Altea?

Mvh.

Ann

Fra : Jacob Olsen

Dato : 23-08-04 14:12

Jeg har prøvet 2.0 TDI og 1.6

Min mening med bilen er at jeg tror folk bliver trætte af designet i
længden.. Det med linien på siden
tror jeg kun er fedt i starten, men med tide tror jeg et "almindeligt"
design vil vinde.!!

Bilen er mere rigtig bil indeni, iforhold til touaren... Men den kører skam
fint nok..

Jeg har netop bestilt en 1.9 TDI til mine forældre i stylace udgaven..

/Jacob