MS Windows
briani 27239
password på brugerprofil , hvordan kommer ~
Fra : Søren

Dato : 05-09-04 20:38

hejsa

Jeg har en pc hvor mb og cpu er stået af , jeg har købt nyt af det hele også
harddisk, den gamle harddisk havde jeg password på min profil.
Jeg har så indtslleret xp home igen på den nye harddisk, og der vil jeg
gerne have mine gamle fortrukne over i den nye pc,
men windows vil ikke lade mig gøre det når den gamle harddisk er sat til som
et andet drev, formentlig fordi at der er password på profilen, og det gamle
windows vil ikke starte op på den nye pc,, hvad kanjeg gøre for at komme ind
på min profil på den gamle harddisk ??

SS

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 06-09-04 08:04

"Søren" <sjus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
gamle
> windows vil ikke starte op på den nye pc,, hvad kanjeg gøre for at komme

Der findes et program fra Winternals der svjh kan browse ntfs partitioner
uden op password. Google er din ven.

Alternativt kan du prøvet at give din nye bruger samme user/pass som før og
sætte den gamle harddisk i og se om den vil lukke dig ind i din brugermappe.

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initaler.dk

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 06-09-04 10:49

du har partioneret den nye, som du vil have den, byt nu om og sæt den gamle
som master i computeren, sæt den nye som slave. start op, skriv dit password
og fjern det så det ikke kommer mere og laver balade, derefter kopierer du
drev c over på den nye harddisk, når det er gjort sætter du den nye harddisk
som master og starter op, så skulle det virke.
eist7@webspeed.dk

Fra : Søren

Dato : 09-09-04 05:44

den gamle harddisk vil ikke starte op med det gamle xp home.. måske der er
sket for mange ændringer da det er nye dele i pcen ...