MS Windows
briani 27239
Hvor mange har Java JRE 1.4.2 installeret?
Fra : Soeren

Dato : 05-09-04 18:50

Er der nogle, der har lavet undersøgelser om hvor mange, der har JRE 142
installeret? Mange maskiner leveres vist med en JRE og netbanker kræver
typisk denne version.

Men jeg er lidt i tvivl om det er 50% eller om det er 95%.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Søren

Fra : Sparre

Dato : 05-09-04 19:15

Jeg har 1.4.2 SDK'en instaleret, men det tæller jo også....

--
Sparre

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-09-04 04:40

En meget stor del kører stadig med Microsofts JVM så du skal et godt
stykke under 50% for at finde antallet der kører JRE 142.
Hvis du kun regner Windows XP er 50% ikke helt ved siden af selvom jeg
snarere ville skyde på 30-35%. For ældre versioner af Windows gælder
at næsten 100% kører med Microsofts JVM.