MS Windows
briani 27239
Windows XP og sysprep
Fra : Michael

Dato : 02-09-04 13:15

Hej!
Jeg har lidt problemer med at få sysprep.exe til at fungere ordentligt på
Windows XP DK. Eller det vil sige - sysprep.exe virker sådn set fint nok,
men sysprep.ini bliver tilsyneladende ikke læst - de ting der står i den
bliver i hvert falt ikke udført under installationen.

Jeg har tidligere lavet masser af sysprep-installationer på Windows 2000 -
der kan jeg ikke mindes at have haft problemet. Er der nogen, der kender en
løsning?

På forhånd tak!

/Michael

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 20:48

"Michael" <giderikke@spammes.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kan jeg ikke mindes at have haft problemet. Er der nogen, der kender

Hej Michael
Hvis ikke det er en skrivefejl at du bruger sysprep.ini er det måske den der
skal kaldes sysprep.inf
Jeg har pakket alle filerne ud til sysprep ud i C:\sysprep
og derefter kørt setupmngr som generere sysprep.inf, der også skal ligge i
c:\sysprep
når sysprep køres..
vælg minisetup og undlad at resette activering
man kan også køre sysprep -activated evt. med yderligere tilføjelser
mvh
Preben Larsen

Fra : Michael

Dato : 03-09-04 07:22

> Hej Michael
> Hvis ikke det er en skrivefejl at du bruger sysprep.ini er det måske den
> der
> skal kaldes sysprep.inf

Det er en skrivefejl

> [...]
> vælg minisetup og undlad at resette activering
> man kan også køre sysprep -activated evt. med yderligere tilføjelser

Jeg har fået løst det. Jeg havde ikke minisetup parametren sat.

Takker!

/Michael