MS Windows
briani 27239
Fjerne dx9 og vende tilbage til dx8 (rydde~
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-08-04 09:26

Hejsa

Nogen der kan give et bud på hvordan jeg får fjernet DirectX9c og vende
tilbage til fx DX8.1
For at få rettet op på en tiltet DX9c inst

Inst: WinXP Pro DK SP1

Jeg har forøgt mig med et par ideer fundet via Google uden det store
held

Der er et par spil der brokker sig over at mit TI4200 ikke understøtter
D3D
Andre spil har fejl i grafikken

pft/Peter

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 29-08-04 09:41

Jeg mener ikke, Dx9 kan fjernes, men prøv at opdatere din driver til
grafikkortet. Jeg kan ikke tro, det er Dx9, der laver bøvlet... Jeg har
samme kort, og har ingen problemer i nogen spil.
Ellers kør en windows update.

/Ole

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-08-04 10:53

"/Ole (6000)" wrote

> Jeg mener ikke, Dx9 kan fjernes

Øh jo, hvis man kører i fejlsikret tilstand
Jeg fik den vist delvist fjernet

> men prøv at opdatere din driver til grafikkortet.

Har jeg prøvet, og fjernet dem og installeret en ældre version og
fjernet den og...

> Jeg kan ikke tro, det er Dx9, der laver bøvlet...

Det kom efter jeg installerede DX9c

> Jeg har samme kort, og har ingen problemer i nogen spil

Nøhh, det havde vi heller ikke før
..
- Peter

Fra : hansen

Dato : 30-08-04 20:54

jeg mener der er noget der hedder happy directx uninstall...