MS Windows
briani 27239
Hvordan fjernes genvejspilen?
Fra : Per

Dato : 27-08-04 17:18

Hej NG!

Hvordan fjerner jeg genvejspilene på skrivebordet på de forskellige
genvejstaster.

Windows xp home sp1.

Mvh. Per!

Fra : Gevaldi

Dato : 27-08-04 17:19

Per skriblede:
> Hej NG!
>
> Hvordan fjerner jeg genvejspilene på skrivebordet på de
> forskellige genvejstaster.
>
> Windows xp home sp1.

Luk registreringsdatabasen op ved at køre "regedit"
Her skal du slette værdien 'IsShortCut' fra følgende nøgler:
[HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile]
[HKEY_CLASSES_ROOT\piffile]
[HKEY_CLASSES_ROOT\InternetShortcut]

--
/Gevaldi

Fra : Per

Dato : 27-08-04 17:36

--

Takker for svar Gevaldi.

Mvh. Per!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-08-04 17:36

Gevaldi wrote:

> Luk registreringsdatabasen op ved at køre "regedit"

Eller brug TweakUI

Jesper G. Poulsen