MS Windows
briani 27239
NTVDM ??
Fra : PM

Dato : 27-08-04 02:11

Har to pcére med XP.
Har et dosprogram på memorystik som starter fint op i den ene men ikke i den
anden. Her kommer der en meddelelse NTVDM cpu har fundet en ugyldig
instruktion.
PC nr et er ikke opdateret, men nr 2 er og det er 2 som giver problemet. Har
kikket på nettet, men sider der evt kan afhjælpe er lukket ned.

Hvad er NTVDM og hvordan kommer man uden om den ?? Der er tilsyneladende en
kendt fejl i opdateringen som jeg har kunnet forstå på netsøgningen. Nogen
med en løsning ??

PM

PS Osse lagt i EDB, ved en fejl

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-08-04 06:21

Se denne KB artikel:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/Q196/4/53.ASP&NoWebContent=1

Fra : PM

Dato : 27-08-04 08:59

Tak Jens Peter
Det ser kompliceret ud og farligt. Jeg er ikke en ØRN på området.
Venter lige for at se om der ikke skulle komme en nemmere løsning, men tak

PM