MS Windows
briani 27239
Media Player 9 virker ikke
Fra : Steen

Dato : 25-08-04 11:15

Hvis jeg går ind på http://www.dr.dk/nyheder/Radio/Radioavisen/ og klikker
på en radioavis, åbner min Windows Media Player 9 med beskeden: "Windows
Media Player kan ikke afspille filen. Filen er beskadiget, eller afspilleren
understøtter ikke det format, du forsøger at afspille."

....hvilket er noget sludder, da alle andre her på kontoret sagtens kan høre
radioaviser! Nogen forslag?

Jeg har version 9.00.00.3075

Mvh Steen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-08-04 11:28

"Steen" <virker@ikke.invalid> wrote:

> [...]
>Media Player kan ikke afspille filen. Filen er beskadiget, eller afspilleren
>understøtter ikke det format, du forsøger at afspille."

Tja, jeg kan heller ikke få lov at høre radioavisen.

Og jeg kører ellers en fuldt opdateret XP-Pro plus Media Player 9...

Men jeg kører med ret rigide sikkerhedsindstillinger, mon ikke problemet ligger deri.

<mlr>

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-08-04 11:35

Michael Rasmussen <mic@NO_SPAMdou.dk> wrote:

>Tja, jeg kan heller ikke få lov at høre radioavisen.

Ok, nu kan jeg...

Hos mig var det et spørgsmål om at aktivere streaming-protokollerne i Media Players indstillinger.

<mlr>

Fra : Steen

Dato : 25-08-04 11:53

Michael Rasmussen wrote:

> Hos mig var det et spørgsmål om at aktivere streaming-protokollerne i
> Media Players indstillinger.

Det var det også hos mig! 1.000.000 tak for hjælpen!

Steen

Fra : Kispus

Dato : 25-08-04 19:38

> Det var det også hos mig! 1.000.000 tak for hjælpen!
>
> Steen

Hvilken fane skal der trykkes på ?
Jeg har ikke prob. med at høre Radioavisen, men
TV-Avisen vil ikke, der er en tom rude hvor der står
DR oppe i venstre hjørne.
John

Fra : Steen

Dato : 26-08-04 08:22

Kispus wrote:

> Hvilken fane skal der trykkes på ?
> Jeg har ikke prob. med at høre Radioavisen, men
> TV-Avisen vil ikke, der er en tom rude hvor der står
> DR oppe i venstre hjørne.

Jeg gik ind under Funktioner > Indstillinger > Filtyper, og der var .asf,
..wma og .wmv tjekket af, men boksene var grå. Jeg klikkede på dem, så de
blev hvide, og så virkede det!

Mvh Steen

Fra : Kispus

Dato : 26-08-04 08:28

"Steen" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> .wma og .wmv tjekket af, men boksene var grå. Jeg klikkede på dem, så de

Alle er hvide og der er flueben i dem alle, så......???
John

Fra : Steen

Dato : 26-08-04 08:35

Kispus wrote:

> Alle er hvide og der er flueben i dem alle, så......???

....ja, så er det jo ikke det. Så ved jeg ski ikke, hvad det kan være.

Mvh Steen

Fra : Kispus

Dato : 26-08-04 08:42

> ...ja, så er det jo ikke det. Så ved jeg ski ikke, hvad det kan være.
>
> Mvh Steen

Nå, men det er jo heller ikke så vigtigt, bare det
hele fungere, og det gør det...Hej !!
John

Fra : Kispus

Dato : 25-08-04 19:40

> [...]
> understøtter ikke det format, du forsøger at afspille."
>
> ...hvilket er noget sludder, da alle andre her på kontoret sagtens kan

Jeg har version 9.00.00.3128
John