MS Windows
briani 27239
kommandoen DEL, med win XP?
Fra : Petersen_Michael

Dato : 25-08-04 08:48

hej, jeg har lidt bøvl, med DEL kommandoen

del /q /F D:\"ny mappe"

dette virker (filerne i "ny mappe" slettes permanent)

del /q /F C:\"Documents and Settings\Michael Petersen\Lokale
indstillinger\Temporary Internet Files"

Dette virker ikke - ingen filer slettes, hvad går der galt?
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Carsten

Dato : 25-08-04 10:46

Petersen_Michael wrote:
> [...]
> indstillinger\Temporary Internet Files"
>
> Dette virker ikke - ingen filer slettes, hvad går der galt?

Prøv
del /q /F "C:\Documents and Settings\Michael Petersen\Lokale
indstillinger\Temporary Internet Files"

(" var placeret mellem c:\ og Dukoment)

Carsten

Fra : Petersen_Michael

Dato : 25-08-04 16:54

In news:412c5fe6$0$225$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Carsten <mail@no-mail.dk> wrote:

Hej Carsten

> Prøv
> del /q /F "C:\Documents and Settings\Michael Petersen\Lokale
> indstillinger\Temporary Internet Files"
>
> (" var placeret mellem c:\ og Dukoment)

Det hjalp på det, alle filer slettes, undtagen de cookies der havner i
mappen, dem vil den ikke af med, handler det om parametre?

Det pudsige er at jeg har lavet en anden kommandolinie, som følger: del
/q /f "C:\Documents and Settings\Michael Petersen\Cookies"
alle cookies i denne mappe slettes..