MS Windows
briani 27239
Aktivering af XP
Fra : Frank Larsen

Dato : 25-08-04 00:36

Hej med jer....
Hvordan aktiverer man XP professionel, når PC-en ikke kan komme på nettet
(ingen netkort) og versionen af XP måske er lidt "ulden" i kanten,
programmet beder om at det skal aktiveres enten via nettet eller man skal
ringe til et eller andet nummer for at få oplyst en kode som man så skal
indtaste, koden består åbenbart udelukkende af tal og ingen bogstaver.
kort sagt er der en der har en sådan kode???

Frank
larsenfrank@stofanet.dk

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 25-08-04 00:55

Frank Larsen wrote:
> [...]
> indtaste, koden består åbenbart udelukkende af tal og ingen bogstaver.
> kort sagt er der en der har en sådan kode???

Det har de inde ved Microsoft. Prøv at ringe til dem; de plejer at være
meget behjælpelige. Dog undtaget hvis det er en OEM-version; så skal du
ringe til leverandøren.

--
Steen Suder

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-08-04 03:45

Nej, ring til Nummeret der oplyses i aktiverings dialog'en. Hvis det
er en preinstalleret Windows vil du få at vide at nøglen skal ændres
til den der står på computeren og instruktioner om hvordan det gøres.

Fra : ha

Dato : 25-08-04 17:42

Jens Peter Karlsen wrote:
> [...]

hæ hæ, nu er I vist onde ....

/ha

Fra : Roland Hansen

Dato : 25-08-04 18:18

"ha" <min-news-mail@sol.dk> skrev i en meddelelse

> hæ hæ, nu er I vist onde ....
>
> /ha

Ja eller også kan/vil de ikke læse det at der bliver spurgt om.

Roland

Fra : Torben

Dato : 25-08-04 18:32

"Roland Hansen" <roland.hansen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "ha" <min-news-mail@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Ja eller også kan/vil de ikke læse det at der bliver spurgt om.
>
> Roland

Jo der er netop læst hvad der bliver spurgt om.

versionen af XP måske er lidt "ulden" i kanten,
--
Mvh Torben

Fra : Frank Larsen

Dato : 26-08-04 00:02

Ja jeg takker for hjælpen som jo er forsøgt med et par råd, men jeg tror
ikke rigtig på at jeg kan (tør) anvende dem.
Så jeg modtager selvfølgelig gerne gode råd desangående.

Frank

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-08-04 01:42

Frank Larsen skrev:

>Ja jeg takker for hjælpen som jo er forsøgt med et par råd, men jeg tror
>ikke rigtig på at jeg kan (tør) anvende dem.
>Så jeg modtager selvfølgelig gerne gode råd desangående.

Det, man ganske enkelt prøver at sige, er at du skal gakke ned
til din nærmeste pc-pusher og købe en lovlig version (eller for
den sags skyld købe den på nettet).

Hvis du vil have hjælp til at aktivere en ulovlig version uden en
gyldig licens, så er du havnet det forkerte sted, det er gruppen
ikke beregnet til.

Det findes der andre til.
--
Knud