MS Windows
briani 27239
Billig windows xp pro uk
Fra : Sune Larsen

Dato : 24-08-04 20:35

Er ikke sikker på om det er denne gruppe eller dk.forbruger...

Hvor kan man købe en billig windows xp pro uk. Er der ikke nogle steder hvor
man kan købe en billig MS mus og "få" en oem windows med?

På Forhånd tak!
Sune

Fra : Torben

Dato : 24-08-04 20:43

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=13215710&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10300
--
Mvh Torben

Fra : Torben

Dato : 24-08-04 20:46

"Torben" <tolemNOSPAM@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Sune Larsen" <SL_larsenher@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
ubs. den var på Dk
--
Mvh Torben

Fra : Knakkergaard

Dato : 24-08-04 22:45

"Torben" <tolemNOSPAM@mail.tele.dk> wrote in message

> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=13215710&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10300

Den danske kan også købes på
http://www.proconsult.dk/katalog/m_soft/s_soft-b/soft-b50/softms-study15.html
til 599 kr.

Ligeså kan den engelske købes på
http://www.proconsult.dk/katalog/m_soft/s_soft-b/soft-b50/softms-study10.html
til 849 kr.

Mvh
Daniel

---
Hvem er General Failure, og hvorfor læser han min harddisk?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-08-04 23:01

Knakkergaard skrev:

>Den danske kan også købes på

Det er ikke oem-versioner.
--
Knud

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 24-08-04 20:47

"Sune Larsen" <SL_larsenher@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hvor
> man kan købe en billig MS mus og "få" en oem windows med?

Prøv at høre Zitech om de laver samme "pakke" med uk som med dk.

/klaus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-08-04 03:37

Da det findes i deres katalog må man nok gå ud fra at de gør.

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 25-08-04 17:37

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message

> Da det findes i deres katalog må man nok gå ud fra at de gør.

Jeg kan ikke finde det....

/klaus

PS! Er det dig de altid snakker om i trafikradioen ?

Fra : Aksel

Dato : 24-08-04 21:29

> [...]
hvor
> man kan købe en billig MS mus og "få" en oem windows med?

SHG http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=910175

Hilsen Aksel