MS Windows
briani 27239
Backup af hele W XP, komprimering og brænd~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-08-04 22:30

Hej Hvilket program er perfekt til at lave backup installation af Windows
XP, og måske ligefrem brænde direkte ned på DVD? Skal kunne håndtere at
læse/se harddiske under S-ata controllere, evt. ved selv at tilføje
driveren. og så må det gerne kunne komprimere filerne så når en hel ren
installation fylder 6GB, at den så kan presse det ned til en enkel dvd. men
det burde vel heller ikke give problemer?

Fra : JSM

Dato : 24-08-04 09:01

> [...]
men
> det burde vel heller ikke give problemer?

Intet er perfekt. Men Symantec Ghost 2003 er et godt bud.
Brænde direkte på DVD - ja.
Understøttelse af S-ATA diske - ja (hvis man har husket at køre liveupdate)
Komprimere filer - ja.
Jeg bruger det rigtig meget ifm. arbejde og synes det er et kanon program.

Mvh
Jesper

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-08-04 09:49

"JSM" <sevelsted@spamnejtakpc.dk> wrote in message

> Intet er perfekt. Men Symantec Ghost 2003 er et godt bud.

Okay tak

> Brænde direkte på DVD - ja.
> Understøttelse af S-ATA diske - ja (hvis man har husket at køre
> liveupdate)

Øhmm, hvordan det? Plejer man ikke at have en CD at boote op fra? og så er
det vel lidt svært at køre update fra bios?! eller?

Fra : JSM

Dato : 24-08-04 12:02

> "JSM" <sevelsted@spamnejtakpc.dk> wrote in message

> Okay tak

> Øhmm, hvordan det? Plejer man ikke at have en CD at boote op fra? og så er
> det vel lidt svært at køre update fra bios?! eller?

Du installerer Ghost som ethvert andet program. Når programmet så er
installeret kan du herfra lave boot-medier som du så kan bruge når maskinen
er gået ned eller bruge på maskiner som ikke har Ghost installeret. Og det
er her du skal køre live-update. Uden opdateringerne er der f.eks. ikke
S-ATA understøttelse på de boot-medier du laver.
mvh
Jesper

Fra : Klaus

Dato : 24-08-04 22:12

Jeg har Norton Utilities 2004, men jeg ser ingen mulighed for at lave en
bootbar DVD, indeholdende min ghost imige-fil.

Mvh Klaus