MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Softw. til samme opstart hvergang !!!
Fra : Per Korshøj

Dato : 23-08-04 19:58

Jeg leder efter et stykke software der gør at når man har installeret det
man nu skal bruge, kan lave en form for " nulpunkt", så hvergang at maskinen
booter, vil den starte op med den konfiguration, uanset om den der sidst har
siddet ved computeren, har installeret div. kazaa med videre.

Findes et sådanne stykke soft ( Man kunne i gamle dage få et lille io kort
der gjorde dette men der må da være lavet et stykke software der kan klare
det idag

Per

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-08-04 20:38

Per Korshøj wrote:
> [...]
> der gjorde dette men der må da være lavet et stykke software der kan klare

Jeg har mødt nogen der har brugt Deep Freeze, og som synes at
være tilfredse med det:

http://www.ccpro.dk/index.htm

--
What's in a name?
That which we call a rose by any other name would smell as sweet.

Fra : Per Korshøj

Dato : 23-08-04 20:49

takker den vil jeg prøve. Du skulle vel ikke kende til et freeware program
der kan det samme ?

Per