MS Windows
briani 27239
Windows XP kan ikke finde fil
Fra : M. Sørensen

Dato : 22-08-04 07:58

Jeg har lige fået installeret XP. Når jeg starter op, kommer der en
meddelelse om, at den ikke kan finde en fil:

Windows\system32\tools\delfolders.exe

jeg har prøvet at opdatere min XP, hvordan får jeg ordnet dette ?

Hilsen, Merethe

Fra : Knut Schrøder

Dato : 22-08-04 08:23

http://www.talkroot.com/archive/topic/9943-1.html
--
Knut

Fra : hcma

Dato : 22-08-04 22:20

"M. Sørensen" <ikke-muligt@intet.intet> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Windows\system32\tools\delfolders.exe
>
> jeg har prøvet at opdatere min XP, hvordan får jeg ordnet dette ?

Det er spyware. Hent AdAware, lav en scanning og slet.
http://www.lavasoftusa.com/support/download/
m v h
hc