MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Manglende autoplay ved flytbare drev
Fra : Dennis Lange

Dato : 20-08-04 19:25

Hej NG.

Jeg har for nyligt (gen)installeret WinXP, men oplever nu, at når jeg sætter
fx et CF-kort i min kortlæser, eller en USB-pen i en USB-port, så popper der
ikke en boks op, der spørger hvad man vil gøre.

Jeg har forsøgt med TweakUI at ændre Autoplay-indstillingen, men uanset hvad
jeg sætter den til, gør det ingen forskel.

Åbner jeg stifinder, har XP godt nok registreret kort/pennen, og man kan
sagtens se og bruge filerne - der mangler bare den boks der skal dukke op
automatisk.

Er der nogen, der har en løsning?

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 21-08-04 00:09

Dennis Lange wrote:
> [...]
> sagtens se og bruge filerne - der mangler bare den boks der skal dukke op

Jeg har ikke en løsning, men kan vi ikke bytte computere - jeg har
ovennævnte funktionalitet hver gang jeg kobler en ekstern usb-hd eller
usb-pendrive til computeren - det er p****-irriterende og jeg kan ikke
finde ud af at slå det fra!

Mvh Tommy

Fra : Dennis Lange

Dato : 21-08-04 08:40

Tommy Ipsen wrote:

> Jeg har ikke en løsning, men kan vi ikke bytte computere - jeg har
> ovennævnte funktionalitet hver gang jeg kobler en ekstern usb-hd eller
> [...]

Altså tilsyneladende skulle du kunne gør det med TweakUI

Fra : goofy

Dato : 21-08-04 09:34

Hej Tommy
> [...]
har
> ovennævnte funktionalitet hver gang jeg kobler en ekstern
Denne computer - højreklik - egenskaber - automatisk afspilning
så kan du ændre det

Steen Vinbæk

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 21-08-04 13:01

goofy wrote:

> Denne computer - højreklik - egenskaber - automatisk afspilning
> så kan du ændre det

Under Egenskaber for denne computer er der ikke noget punkt der hedder
"Automatisk afspilning"...

Mvh Tommy

Fra : goofy

Dato : 21-08-04 13:41

hejsa
"> Under Egenskaber for denne computer er der ikke noget punkt
der hedder
> "Automatisk afspilning"...

Jeg glemte at du skal markere det drev du vil ændre " blåt"
derefter højreklikke

Steen