MS Windows
briani 27239
kan ikke bruge gendannelse?
Fra : Jane

Dato : 20-08-04 14:33

En ven har rodet med sin pc med xp...

Den er totalt kaos, der kommer hele tiden fejlbeskeder,
og jeg vil gerne restor fra drev e, men den har ingen
gamle gendannelsespunkter at byde på!

- hvad gør vi?

Jane - har aldrig prøvet at gendanne eller formatere selv før
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-08-04 14:37

Jane skrev:

> Den er totalt kaos, der kommer hele tiden fejlbeskeder,
> og jeg vil gerne restor fra drev e, men den har ingen
> gamle gendannelsespunkter at byde på!

Uden gendannelesespunkter, er der ikke noget at gendanne fra.

> Jane - har aldrig prøvet at gendanne eller formatere selv før

Prøv at reparere først.
<http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jane

Dato : 20-08-04 14:54

Thomas G. Madsen skrev i <news:cg55rk.374.1@tgm.dyndns.dk>:

> Prøv at reparere først.

tja den spørger så hvad vi vil logge på og giver os muligheden
c:\windows (som vi vælger) og herefter sker der intet?
Så står man bare der i dos?

Nu har fjolset lige sagt ja til at formatere, så nu får vi
se hvad der sker?

Jane - dødnervøs
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Fynbo

Dato : 20-08-04 14:56

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så står man bare der i dos?
>
> Nu har fjolset lige sagt ja til at formatere, så nu får vi

Så mister du ALT....

Fynbo

Fra : Jane

Dato : 20-08-04 17:22

Fynbo skrev i <news:412602eb$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> Så mister du ALT....

Tja nu har han så fået fuldført sin format c:
og geninstalleret Windows og nu virker stadset
behøver jeg tilføje at jeg oprettede en gen-
dannelsespunkt som det allerførste da jeg så
pc'en igen?

Men tak for jeres tid og forslag.

Jane - har uforsigtige venner
--