MS Windows
briani 27239
dele internet på flere skrivebord
Fra : lhs

Dato : 19-08-04 13:45

Hej

Jeg har winxp og konen vil gerne have sit eget skrivebord (På samme pc),
hvor hun kan logge sig på internettet via vores Alcatec Speed Touch ADSL
modem. Problemet er bare, jeg kan ikke tænde for modemmet på mit skrivebord
og lade det være tændt, hvorefter konen går på sit skrivebord og bruger
forbindelse. Er der nogen der har en opskrift for dummies til hvordan man
deler internet forbindelse til adsl modem med flere skrivebord - jeg har
gjort det med at forbinde netværksforbindelse på flere skriveborde på en
anden maskine, men det her kan jeg ikke få til at due...

Lars HS

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-08-04 16:41

lhs skriver:

> [...]
> og lade det være tændt, hvorefter konen går på sit skrivebord og bruger

Tænde for modem ?

Hvilken type ADSL har du ?

> [...]
> gjort det med at forbinde netværksforbindelse på flere skriveborde på en
> anden maskine, men det her kan jeg ikke få til at due...

Den lette ?
En router.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : lhs

Dato : 19-08-04 18:05

Hej

Tænde er forkert sagt, det er et (usb) adsl modem jeg bruger, som i
princippet ringer op som et alm. modem, men køre på en adsl forbindelse
(128/512).

Lars HS

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-08-04 21:53

lhs skriver:

> Tænde er forkert sagt, det er et (usb) adsl modem jeg bruger, som i
> princippet ringer op som et alm. modem, men køre på en adsl forbindelse
> (128/512).

Kan det ikke køre ip ?

Hvem er din udbyder (Orange)?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-08-04 21:48

På ejendommeligvis fremsatte lhs følgende påstand:

> [...]
> med flere skrivebord - jeg har gjort det med at forbinde
> netværksforbindelse på flere skriveborde på en anden maskine, men

Kan du ikke bare lægge en kopi af den genvej, du selv bruger, på din
kones skrivebord?

Claus
--
GØR ET RIGTIGT GODT KUP!