MS Windows
briani 27239
Husk gamle indtastninger
Fra : Bent F.

Dato : 18-08-04 18:13

Hvor i win xp pro kan man indstille så xp kan huske tidligere indtastninger,
feks. foreslå et navn når man har skrevet et par bogstaver i adressefeltet
på ie.

--
M.v.h.
Bent Fer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-08-04 19:22

Bent F. skrev:

>Hvor i win xp pro kan man indstille så xp kan huske tidligere indtastninger,
>feks. foreslå et navn når man har skrevet et par bogstaver i adressefeltet
>på ie.

Kontrolpanel => Internetindstillinger => Indhold => Autoudførelse
--
Knud

Fra : Bent F.

Dato : 18-08-04 19:38

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Kontrolpanel => Internetindstillinger => Indhold => Autoudførelse

Ja det er da lige der, min hukommelse er ikke hvad den har været, mange tak

Hilsen Bent F.

Fra : preben nielsen

Dato : 19-08-04 07:43

"Bent F." <bfc@FJERNfernet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er da lige der, min hukommelse er ikke hvad den har
været, mange tak

Er du sikker på det ? ..... eller har du bare glemt at den altid
har været sådan ? ,-) lol

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-08-04 19:43

IE kommer selv og spørger om det skal slås til, så du skal bare svare
ja. Er du kommet til at svare nej, går du ind i Tools | Internet
Options | Content | Autocomplete og slår det til.