Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Samsung 910T
Fra : Knakkergaard

Dato : 04-09-04 22:29

Hej LG

Jeg har kigget lidt på denne skærm og den ser ganske fornuftig ud, men jeg
fandt denne side
(http://www.gamepc.com/labs/print_content.asp?id=samsung910t) som sagde at
skærmen ikke var så god til spil. Jeg spiller ikke særlig meget, men ser
meget film. Betyder det så at den overhovedet ikke dur til film/spil eller
er det til at overleve?

Nogle der har erfaringer med denne skærm?

Mvh
Daniel

Fra : JK

Dato : 05-09-04 18:18

On Sat, 4 Sep 2004 23:28:37 +0200, "Knakkergaard"
<usenet@knakkergaard.org> wrote:

> [...]
>er det til at overleve?
>
>Nogle der har erfaringer med denne skærm?

Jeg har ikke erfaringer med skærmen, men der er ikke mange 19" TFT som
har bedre responstider end 25 msec, som den har.

Jeg har set tennis med sådan en responstid, og man kan se efterslæb
når de dukker sig hurtigt efter en flugtning f.eks., d.v.s. ved meget
hurtige bevægelser.

Men folk anbefaler ellers LG 1910B, da den har s-ips panel, der skulle
være fordelagtigt til spil. Om det er overtro, ved jeg ikke.

Din 910T har PVA panel.

http://www.isystor.com/sa9119lcdflp.html

Du kan få en HP 20" med 16 msec for 7800 kr.

den kører 1600x1200, hvor 19" kører med 1280x1024.

mvh

John

Fra : Quadro

Dato : 08-09-04 14:42

"JK" <johnknuhtsen@mailREMOVE.dk> wrote in message

> Men folk anbefaler ellers LG 1910B, da den har s-ips panel, der skulle
> være fordelagtigt til spil. Om det er overtro, ved jeg ikke.
>
> Din 910T har PVA panel.

Jeg vil gerne anbefale en LG 1910B. Jeg spiller Doom3 på den uden problemer.

Der er dog lige en ting ved min skærm som jeg endnu ikke har besluttet om
jeg vil reklamere over. Hvis jeg ser film i f.eks. media player og filmen
f.eks er i letterbox format. Så oppe i venstre hjørne er det ikke ligeså
"sort" som på resten af skærmen. Ikke at en masse pixel's er på fuldt blus.
Det er bare tydeligt at se, og det irriterer mig faktisk.

Fra : Jonas

Dato : 14-09-04 11:54

Har en iiyama 481s 19" tft med IPS... koster 5k hos shg.. ok skærm!