Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Acer TFT 19" AL 1912
Fra : LKG

Dato : 03-09-04 19:12

Hej alle

Har købt ovennævnte TFT skærm, men kan se, at den registrerer sig som en
plug and play og på den medfølgende cd ligger alene en manual.

Nogen, der ligger inde med en driver til denne model ???

lenekg@nypost.dk

Fra : JK

Dato : 03-09-04 19:48

On Fri, 3 Sep 2004 20:12:14 +0200, "LKG" <lenekg@nypost.dk> wrote:

> [...]
>plug and play og på den medfølgende cd ligger alene en manual.
>
>Nogen, der ligger inde med en driver til denne model ???

bruger man drivere til skærme ?

Til grafikkort hører der drivere, men skærmen er et ret passivt
element.

mvh

John

Fra : LKG

Dato : 03-09-04 20:35

Jeg er ikke helt sikker, men på til den skærm, jeg anvendte før, var en
drivercd. Herefter stod der under kort/skærm at jeg havde gforce...... på
samsung model det og det. Nu står der kun plug and play. Det lidt mystiske
er, at lige da jeg satte den til, skrev den ny hardware fundet og navnet på
skærmen og bad så om en driver.

lenekg@nypost.dk

Fra : JK

Dato : 03-09-04 23:17

On Fri, 3 Sep 2004 21:35:20 +0200, "LKG" <lenekg@nypost.dk> wrote:

> [...]
>er, at lige da jeg satte den til, skrev den ny hardware fundet og navnet på

Så afinstallerer du skærmen i kontrolpanel, under system og
enhedskontrol.

Rebooter

Du har kilde-cd'en til din windows parat, lægger den i, og guider
windows over på den, når den spørger om driver. Så kan du ikke gøre
mere.

Sekundært,

http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html

mvh