Skærme
Fijala 3554
Min mus ryger ud af skærmen ??
Fra : Søren

Dato : 02-09-04 05:39

Jeg har et problem med min mus, når jeg kører den ud i højre side af
skærmen, så kører den videre forbi skærm billedet, det er som om at kanten
ikke er der .. hvad kan det skyldes ?

SS

Fra : Mads

Dato : 02-09-04 09:40

On Thu, 2 Sep 2004 06:38:51 +0200, "Søren" <sjus@hotmail.com> wrote:

>Jeg har et problem med min mus, når jeg kører den ud i højre side af
>skærmen, så kører den videre forbi skærm billedet, det er som om at kanten
>ikke er der .. hvad kan det skyldes ?

Har du haft 2 skærme sat til på et tidspunkt ?
Det kunne nemlig tyde på at du har kørt med
delt desktop og så glemt at sætte indstillingerne
tilbage bagefter.

mvh Mads

Fra : Søren

Dato : 02-09-04 17:21

nej det har jeg så ikke lige..

jeg har lige installeret min nye pc så jeg forstår ikke lige .. kan jeg slå
det fra nogen steder??

SS

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 02-09-04 19:47

Det gør den på "alle" pc'ere.

mvh
TK

Fra : Brian Lund

Dato : 02-09-04 20:37

> Det gør den på "alle" pc'ere.

Njah, det kommer nu an på hvad han helt præcist mener...

Hvis han mener at han kan køre den _helt_ ud af skærmen, således at han skal
flytte musen "et længere stykke" for at den kommer tilbage på skærmen, så
gør den det IKKE på alle pcer...
Så skal man ind og slå skærm nr 2 fra - hvordan man gør det, kommer an på
hvilket grafikkort der er i maskinen.

Hvis han derimod mener at det meste af markøren forsvinder ud til højre, ja
så gør alle det(windowsmaskiner i al fald)! - Man kan lige ane den sidste
række sorte pixels i venstre af musemarkøren...

Brian

Fra : Søren

Dato : 02-09-04 21:03

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gør den det IKKE på alle pcer...
> Så skal man ind og slå skærm nr 2 fra - hvordan man gør det, kommer an på

Det er lige præcis det den gør...
Det er et asus geforce fx5800 grafikkort

> [...]
> så gør alle det(windowsmaskiner i al fald)! - Man kan lige ane den sidste
> række sorte pixels i venstre af musemarkøren...

Det er jeg klar over ..

Fra : Mads

Dato : 02-09-04 22:50

On Thu, 2 Sep 2004 22:02:35 +0200, "Søren" <sjus@hotmail.com> wrote:

>Det er lige præcis det den gør...

Kontrolpanel > Skærm > Indstillinger

Viser den 2 skærme ved siden af hinanden ?

I så fald, højreklik på nr 2 og deaktiver den

mvh Mads

Fra : crow

Dato : 02-09-04 22:51

> [...]
> så gør alle det(windowsmaskiner i al fald)! - Man kan lige ane den sidste
> række sorte pixels i venstre af musemarkøren...

Hehe, ellers ville det unægteligt være svært at klikke på en knap yderst til
højre på skærmen ;)