Skærme
Fijala 3554
LCD arm
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-08-04 16:26

Hejsa

Så fik jeg bestilt en Qware monitorarm QW MA-03 som er til at montere på
bord.

og har fået sat den op og monteret den på skærmen.. og man må sige man det
er noget kram, det er virkeligt holdbart.. i skulle bare se den klods til at
skrue under bordet.

Men jeg har nogle billeder langt i dk.binaer, og synes sku det er billigt
400 kroner for en sådan.

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 31-08-04 17:06

> Men jeg har nogle billeder langt i dk.binaer, og synes sku det er billigt
> 400 kroner for en sådan.

Ja, den ser pænt smart ud. Passer den til andre skærme?

- Lene
http://piv.nu/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-08-04 17:29

"Lene Skov Mikkelsen" <pivnu@loveletters.dk> wrote in message

> Ja, den ser pænt smart ud. Passer den til andre skærme?
Den har beslag for Vesa 70*70mm og 100*100mm

Hvis der er 4 skuehuller med enten 7 eller 10cm´s mellemrum passer det til
disse skærme. Der er mange skærme hvor foden er monteret i disse. På min var
std. foden monteret forneden med 4 andre huller.

Fra : DirectX

Dato : 31-08-04 17:49

Overtræder jeg mange regler ved at spørge hvor den er købt ?
eller ?

Mvh
C@ss

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-08-04 19:01

http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=35136&type=hardware

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 31-08-04 20:11
Fra : Flemming Joensson

Dato : 31-08-04 21:44

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in

> Men jeg har nogle billeder langt i dk.binaer, og synes sku det er
> billigt 400 kroner for en sådan.

Nåh, der er nok flere der handler medier hos Nierle, jeg synes jeg kan
genkende den lille flaske til højre på bordet :).

Armen ser iøvrigt ganske fin og brugbar ud.

Mvh.
Flemming

PS: Jeg nåede ikke længere end det du har taget af den før den røg ud, mage
til billigt sprøjt skal man lede længe efter

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : SvendeBent

Dato : 01-09-04 09:58

"Flemming Joensson" <flemming@joensson.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
mage
> til billigt sprøjt skal man lede længe efter

haha, min er stadig uåbnet, ved sq ikke om jeg tør at åbne sådan noget
farligt sprøjt, hehe.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-09-04 14:45

"Flemming Joensson" <flemming@joensson.invalid> wrote in message
Flemming

> PS: Jeg nåede ikke længere end det du har taget af den før den røg ud,
> mage
> til billigt sprøjt skal man lede længe efter

Hvad er det du ikke er nået længere? har du også haft en sådan arm da, men
synes den er "billig"?

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-09-04 19:54

> Hvad er det du ikke er nået længere? har du også haft en sådan arm da,
> men synes den er "billig"?

Jeg talte om flasken på dit bord, som meget ligner en jeg fik med i pakken
som bonus fra Nierle.de sidst jeg købte DVD-R medier hos dem. Armen til
skærmen ser ikke "billig" ud, men ligner derimod et godt køb til prisen.

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'