Skærme
Fijala 3554
ingen anmærkninger Samsung 710N
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-08-04 15:31

Hej

Jeg undrer mig over, jeg har ikke set noget omtale overhovedet omkring 710N
skærmen.. jeg spurtge til den for et par måneder siden inden jeg købte den,
og der var aldrig noget der svarede.

Og siden har jeg heller ikke set noget her inde. Der er dog kommet en del
positive på andre Danske forums..

jeg er også meget tilfreds med skærmen

Der gik også meget langt tid før skærmen kom frem på samsung.se tror først 2
måneder efter jeg købte den.. Ellers var den meget svær at finde... jeg
undres, for jeg synes det er et godt køb jeg har gjort.. Det er jo en
forholdsvis billig 17"

Detr står det er et "a-si TFT/TN" Panel jeg ikke hørt om det, er der nogen
af jer der har hørt om det?

Der har også været en del søgning efter vægmontage af skærme synes jeg at
kunne huske og har selv bestilt sådan er her:
http://www.qware.info/products/products_specifi.php?product_id=117 Som jeg
synes er forholdsvist billigt af hvad man har set... Valgte bordversionen,
så kan man jo uden videre flytte den, og undgå at bore i væggen.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 25-08-04 17:12

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> inden jeg købte den, og der var aldrig noget der svarede.
>
> Og siden har jeg heller ikke set noget her inde. Der er dog kommet en

Jeg var i Computercity i fredags for bl.a at se på denne skærm. Jeg
blev meget skuffet. Den virkede som en gang billigt vakkelvornt plastic
ragelse, og så var der oven i købet en pixelfejl i udstillingsmodellen
lige midt i skærmen.

M.v.h
Niels

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-08-04 18:11

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> wrote in message

> Hej

Hejsa

> [...]
> blev meget skuffet. Den virkede som en gang billigt vakkelvornt plastic
> ragelse, og så var der oven i købet en pixelfejl i udstillingsmodellen

Okay, ingen pixelfejl overhovedet på min. Det med at den er vakkelvorn kan
jeg nu ikke lige se.. godtnok er det jo kun samsungs standart fod der er på
den. Og derfor ikke den mere solide, som kan dreje skærmen 180 grader. Men
der er den jo også nød til at være mere solid...

Selve billedet er i hvertfald perfekt synes jeg. Der kunne selvfølgelig godt
have været DVI indgang på den, men det kostede noget med 800 kronere mere,
så det valgte jeg fra. Og jo så synes jeg det er en meget stor fordel at der
er indbygget strømforsygning i skærmen. Så der kun skal et 230V kabel op til
den, og ikke have en irreterende PSU liggende og flyde som man har nok af i
forvejen.

og så synes jeg også den køre andre opløsninger end det den er lavet til
faktisk ret godt. Man trykker bare på auto knappen, og den justere skærmen
efter opløsningen.

Fra : anders majland

Dato : 27-08-04 11:02

> [...]
> skærmen. Så der kun skal et 230V kabel op til den, og ikke have en
> irreterende PSU liggende og flyde som man har nok af i forvejen.

Jeg har en 710MP og er enig. På stationær hw bær psu være indbygget. Jeg
er også ganske godt tilfreds med billedet, men jeg er heller ikke
krakiler

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid