Skærme
Fijala 3554
Arrrgg... hjælp
Fra : J Nielsen

Dato : 24-08-04 18:51

Jeg sidder og skal finde en 19" TFT skærm, med S-IPS panel og DVI indgang.
Det ser jo nærmest umuligt ud at finde sådan en fætter ...

Nærmeste jeg har kunne komme er LG 1910B, men desværre kan man ikke være
120% sikker på at der sidder et S-IPS panel i denne TFT skærm.

Kan nogen hjælpe?

Venlig hilsen
Janus

Fra : K.

Dato : 24-08-04 19:11

"J Nielsen" <janus@prime-agency.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nærmeste jeg har kunne komme er LG 1910B, men desværre kan man ikke være
> 120% sikker på at der sidder et S-IPS panel i denne TFT skærm.

NEC LCD1960NXi-BK

Eller

Fujitsu-Siemens P19-1A

Fra : JK

Dato : 24-08-04 19:23

On Tue, 24 Aug 2004 19:51:20 +0200, "J Nielsen"
<janus@prime-agency.dk> wrote:

> [...]
>
>Nærmeste jeg har kunne komme er LG 1910B, men desværre kan man ikke være
>120% sikker på at der sidder et S-IPS panel i denne TFT skærm.

På overclocker forum på tweak.dk har der ofte været en del snak om
spil-skærme (s-ips).

se deres arkiv.

Men det er mest 19" s-ips, der diskutteres. F.eks. Iiyjama s481. den
_har_ en responstid på 25 msec, men det hævdes subjektivt, at det
p.gr.a. s-ips kan sammenlignes med 16 msec non-s-ips. Jeg ved ikke, om
det er rigtigt, men læs selv.

mvh

John

Fra : Jacob Mygind

Dato : 25-08-04 07:24

J Nielsen wrote:
> Jeg sidder og skal finde en 19" TFT skærm, med S-IPS
> panel og DVI indgang. Det ser jo nærmest umuligt ud at
> finde sådan en fætter ...

http://makeashorterlink.com/?E2AB25129

Mvh Mygind