Skærme
Fijala 3554
Xerox 19", skal jeg bestille nyt grafikkor~
Fra : Peter

Dato : 22-08-04 15:35

Hej.

Jeg har bestilt mig en ny Xerox 19" skærm som jeg forventer mig meget af,
(jeg har en 7-8 år gammel TRUST crt skærm nu....) men kan jeg lige så godt
bestille et nyt grafikkort med det samme ??

Det grafikkoer jeg har er jeg ellers utroligt glad for, det opfylder mit
behov 100% (ihvertfald indtil nu), det er et Matrox G400 DH, hvor jeg bruger
udgang 2 som SVHS udgang.

Men det har ikke DVI, er det meget vigtigt at køre over DVI forbindelsen ??
Skærmen har jo også analogindgang.......

Hvilket grafikkort kan anbefales som erstatning for mit Matrox ??
Det skal bare virke 100% uden problemer, være UDEN blæser, og med tv-out
precis som Matrox kortet, og så skal det vel have en fornuftig DVI......

Mvh.
Peter

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-08-04 17:20

Peter (1@a.dk) skrev følgende:
> [...]
> Det skal bare virke 100% uden problemer, være UDEN blæser, og med
> tv-out precis som Matrox kortet, og så skal det vel have en fornuftig

Matrox G450.... :)

- Martin

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 22-08-04 17:32

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> writes:

> Matrox G450.... :)

Vær lige opmærksom på at G450 ikke understøtter højere opløsninger end
1280x1024 på DVI stikket. Hvis du vil have 1600x1200, skal du op til
P650/750.

Kai