Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
19" Fujitsu Fladskærm får udfald ved spila~
Fra : usenet

Dato : 22-08-04 13:37

Har netop investeret i en 19" Fujitsu Fladskærm med DVI.
Kører perfekt 1280x1024/75hz på et Radeon 9200 128Mb kort.Windows XP.
Men når jeg f.eks vil spille Battlefield, Max Payne 2 eller Wolfenstein, så
begynder det at hakke, blinke olign.
Har det noget med Grafikkortets evne at gøre? Eller det faktum at jeg kører
75hz?

Mvh
Dan

---

Fra : JK

Dato : 22-08-04 19:11

On Sun, 22 Aug 2004 14:37:14 +0200, "usenet" <usenet@pq.dk> wrote:

> [...]
>begynder det at hakke, blinke olign.
>Har det noget med Grafikkortets evne at gøre? Eller det faktum at jeg kører

Det er antagelig (næsten sikkert) ikke skærmens skyld. Prøv med en
anden skærm (en CRT skærm).

Det kan være et driver problem. Noget med directx version contra
grafikkort driver, eller ditto for lydkort. Er SP1 for windows xp
installeret ?

Dernæst kan det være et termisk problem. Installer et monitor program
der viser CPU temperatur i windows under spil-afvikling.

Så det kan både være en software- og/eller en hardware-fejl. Det kan
også skyldes, at du har for lidt ram i.

Men ikke i skærmen.

mvh

John