Kan man ikke have store bryster uden smert~
Fra : PerX ...

Dato : 06-09-04 01:21

Jeg kom til at zappe ind på TVDanmark, som havde et program om kvinder
der fik gjort brysterne mindre (oh gru! ;)

Bortset fra en som mente at hun så billig ud med store bryster(huh?) så
klagede de andre over smerter i ryggen.

Så er det jeg undrer mig - er det umuligt at have store bryster uden at
samtidig at have ondt i ryggen - eller er der ting som man kan gøre som
de ikke vidste om? (Dvs ikke kirugi, men motion, specielle brysteholder,
gå på hænder etc etc :)

Fra : Christina

Dato : 06-09-04 09:24

PerX ... wrote:
> [...]
> at samtidig at have ondt i ryggen - eller er der ting som man kan
> gøre som de ikke vidste om? (Dvs ikke kirugi, men motion, specielle

Jeg tror faktisk både og...nogle vil kunne afhjælpe smerterne vha. motion,
rygøvelser og bedre støttende bh'er, men jeg tror også nogen er så store, at
det virkelig er ulideligt at rende rundt med, og altså giver smerter...nu er
jeg selv en af dem (undskyld ) der har fået lavet brysterne mindre, og
selv om mine ikke var overdrevent kæmpestore, så kan jeg faktisk godt mærke
forskel på velbehaget, ved at jeg har mindre smerter i ryggen og skuldrene
(af bh'erne), og ved at de nerver der har det med at sætte sig i klemme og
give grimme 'smerter' også, er stort set stoppet med at sætte sig i
klemme...jeg fortryder ikke min operation, og jeg kunne til gengæld godt
forstå pigerne i programmet - det gør virkelig en forskel...dog er der det
med risikoen ved operationerne, som ikke er så "fedt" i alt det her...

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-04 13:35

Hej Christina

> kæmpestore, så kan jeg faktisk godt mærke forskel på velbehaget, ved
> at jeg har mindre smerter i ryggen og skuldrene (af bh'erne), og ved

Hmm, hvis stropperne bærer vægten er den en forkert eller dårlig bh. Min
kone har store bryster og gode bh'er, og der gør det ikke den store forskel
for bh'ens støtte om stropperne bruges eller ej.

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-04 14:47

In article <chhlkb$cif$1@news.net.uni-c.dk>, markgazel@hotmail.com
says...
> [...]
> kone har store bryster og gode bh'er, og der gør det ikke den store forskel
> for bh'ens støtte om stropperne bruges eller ej.

Har hun smerter af det?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-04 14:48

Hej Per

> Har hun smerter af det?

Næh, det er jo gode bh'er.

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 11:44

In article <chhpsc$e7a$1@news.net.uni-c.dk>, markgazel@hotmail.com
says...
> Hej Per

> Næh, det er jo gode bh'er.

Jeg troede pointen fra de andre var at det er vægten som giver et
rygproblem, ikke bh kvalitet.

Fra : Christina

Dato : 06-09-04 15:28

Mark Thomas Gazel wrote:
> [...]
> Min kone har store bryster og gode bh'er, og der gør det ikke den
> store forskel for bh'ens støtte om stropperne bruges eller ej.

Jeg havde meget svært ved at finde bh'er der sad ordentligt... :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-09-04 15:38

Hej Christina

> Jeg havde meget svært ved at finde bh'er der sad ordentligt... :)

Det tager jeg dit ord for.

Men fakta er, at mange piger vælger udfra hvordan bh'en ser ud, når den
sidder på, end hvordan den støtter brysterne.

Klassiske eksempler er dem, hvor rygspændet sidder helt oppe i nakken eller
det midterste stykke på brystet (hvor der oftest er en sløjfe) ikke sidder
helt ind til brystet, som det skal. Der må være nogen der mener deres
bryster ser ud af mere, hvis bh'en dårligt kan dække eller de hænger en
smule. Hvad ved jeg? Men det er ikke svært at finde ude i bylivet.

Mark

Fra : Christina

Dato : 06-09-04 15:49

Mark Thomas Gazel wrote:
> [...]
> mener deres bryster ser ud af mere, hvis bh'en dårligt kan dække
> eller de hænger en smule. Hvad ved jeg? Men det er ikke svært at

Tænk, jeg synes stadig jeg har problemer med at finde rette bh'er, så måske
du kan hjælpe mig i et bh kursus? Du har vist bedre styr på det end jeg har
....for nylig blev jeg vejledt i en forretning, med mål og prøvninger,
hvor jeg fik at vide at jeg skulle have størrelse 75 D...men det midterste
stykke sidder stadig ikke helt ind, og de "hopper" stadig ud af
skålene...hvad er det jeg misser? (Lige nu har jeg en 70 D på, og den sidder
bedst ind ved sløjfen)..

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-09-04 10:30

Hej Christina

> [...]
> midterste stykke sidder stadig ikke helt ind, og de "hopper" stadig
> ud af skålene...hvad er det jeg misser? (Lige nu har jeg en 70 D på,

Den lyder i orden. Jeg ved bare, at man nogen gange fx skal gå en
skålstørrelse op og et nummer i livet ned. Hvor mange har en tendens til at
gøre det opvendt og det er forkert. Derudover der mange præferencer med
bh'er. De fleste vil have noget smart, chickt og feminint. Derfor bliver de
fornuftige bh'er regnet for lidt for mormor-agtige, men de støtter som regel
barmen bedst. Men de fås jo også i mange udgaver og personligt synes jeg, de
som regel også klæder kvinden bedst.

De nyeste bh'er min kone har købt er lidt andeledes. Skålene er helt uden
blonder osv. og løftes ikke så meget, så brysterne hænger mere naturligt.
Men der er bøjler i.

Der er et billede her:

http://www.mariejo.com/collection/detail.asp?iBrandID=6&iCatID=133

Stropperne er bredere end de ser ud på billedet, synes jeg. Hendes er en
G-skål. Hun har en i sort og hvid - og da hun lige kikkede mig over
skulderen, sagde hun, at hun også vil have en i rød

Sådan en koster 500-600,- kr., men den er det jo værd og ens velbefindende
kan jo ikke gøres op i penge.

Mark

Fra : Ulvir

Dato : 07-09-04 10:47

Mark Thomas Gazel wrote:

> Der er et billede her:
>
> http://www.mariejo.com/collection/detail.asp?iBrandID=6&iCatID=133

Error: 1003 The connection is closed. ??

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 11:53

In article <413d8384$0$213$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
augustus@mail.dk says...

> Error: 1003 The connection is closed. ??

Endnu et inkompetent designet website.

Gå ind på www.mariejo.com og når først deres forside er kommet op så
paste ovenstående link ind.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-09-04 13:26

Hej Per

> Endnu et inkompetent designet website.
>
> Gå ind på www.mariejo.com og når først deres forside er kommet op så
> paste ovenstående link ind.

Tak. Jeg havde lidt på fornemmelsen, at det link ville give problemer, da
jeg så det flash-helvede man skulle igennem.

Mark

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 11:18

Mark Thomas Gazel wrote:
> [...]
>
> Sådan en koster 500-600,- kr., men den er det jo værd og ens
> velbefindende kan jo ikke gøres op i penge.

Ok, så må jeg prøve at gå efter 70 D fremover, eller måske ligefrem 70 E, da
skålene ikke altid er "lige store" i str. D - jeg har tænkt på om de laver
dem mindre, for at mange skal glædes over de bruger en D skål ....tak for
rådene, men 500-600,- synes jeg er ret dyrt for bh'er, trods alt.... :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-09-04 11:22

> [...]
> på om de laver dem mindre, for at mange skal glædes over de bruger en
> D skål ....tak for rådene, men 500-600,- synes jeg er ret dyrt for

Hvad synes du om bh-typen, jeg linkede til?

Mark

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 11:44

Mark Thomas Gazel wrote:

> Hvad synes du om bh-typen, jeg linkede til?
>
> Mark

Linket virker ikke....

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-09-04 13:29

> Linket virker ikke....

Gå ind på www.mariejo.com

Vent til flash-intro-helvedet er overstået. Klik på Prima Donna og så model
Satin.

Mark

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 13:43

Mark Thomas Gazel wrote:

> Gå ind på www.mariejo.com
>
> Vent til flash-intro-helvedet er overstået. Klik på Prima Donna og så
> model Satin.
>
> Mark

Så, så jeg den....den ligner ret meget min sportsbh, hvilket er en ret god
en at have på....så, jo, et emne er det da Tak for vejledningen :)

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 11:52

In article <413d8b4f$0$317$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> [...]
> dem mindre, for at mange skal glædes over de bruger en D skål ....tak for
> rådene, men 500-600,- synes jeg er ret dyrt for bh'er, trods alt.... :)

Så hellere ondt i ryggen, det er jo kun smerte *g*

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 11:59

PerX ... wrote:
> In article <413d8b4f$0$317$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Så hellere ondt i ryggen, det er jo kun smerte *g*

Næ du, smerterne i ryggen er overstået for mit vedkommende jo

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-04 14:49

In article <413c1ef3$0$227$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> [...]
> det virkelig er ulideligt at rende rundt med, og altså giver smerter...nu er

Eek! :)

> [...]
> (af bh'erne), og ved at de nerver der har det med at sætte sig i klemme og
> give grimme 'smerter' også, er stort set stoppet med at sætte sig i

Ok - jeg tænker bare på om mænd med en stor vom får ondt i ryggen af den
- eller om det ikke sker fordi den sidder længer nede :)

Men det er da godt for dig det hjalp på velbehaget - der er ubehag nok i
livet jo :)

Fra : Christina

Dato : 06-09-04 15:25

PerX ... wrote:
> [...]

> Ok - jeg tænker bare på om mænd med en stor vom får ondt i ryggen af
> den - eller om det ikke sker fordi den sidder længer nede :)

Øh...det ved jeg ikke så meget om, men det bør vel kunne mærkes i lænden?

> Men det er da godt for dig det hjalp på velbehaget - der er ubehag
> nok i livet jo :)

heh jo tak <---nu nøjes jeg med en stor næse, som ikke giver ondt i
ryggen...

Fra : ThomasB

Dato : 06-09-04 15:33

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> heh jo tak <---nu nøjes jeg med en stor næse, som ikke giver ondt i
> ryggen...

Hey, det er min store næse, du har stjålet den!

Fra : Christina

Dato : 06-09-04 15:40

ThomasB wrote:

> Hey, det er min store næse, du har stjålet den!

*loller* det siger du jo, men hvor er dokumentationen???? EOD!!! Nå!

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 11:44

In article <413c7388$0$280$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> heh jo tak <---nu nøjes jeg med en stor næse, som ikke giver ondt i
> ryggen...

Kommer vel an på hvor stor den er :)

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 12:00

Det kan du jo se ----> Men irl har jeg nu den sødeste lille fine næse

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 21:24

In article <413d9518$0$277$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Det kan du jo se ----> Men irl har jeg nu den sødeste lille fine næse

Og du har ikke fået gjort den mindre? :)

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 21:38

PerX ... wrote:
> In article <413d9518$0$277$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Og du har ikke fået gjort den mindre? :)

Nej, den er all natural *g*

Fra : Anita

Dato : 06-09-04 17:02

PerX ... wrote:

> Ok - jeg tænker bare på om mænd med en stor vom får ondt i ryggen af
> den - eller om det ikke sker fordi den sidder længer nede :)

Overvægt kan i hvert fald give voldsomt ondt i knæene.

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 11:45

In article <413c88dd$0$8724$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...

> Overvægt kan i hvert fald give voldsomt ondt i knæene.

I know.

Fra : Bhatu Peter

Dato : 06-09-04 15:26

Christina wrote:

> [...]
> pigerne i programmet - det gør virkelig en forskel...dog er der det
> med risikoen ved operationerne, som ikke er så "fedt" i alt det

Det kan vel egentligt sammenlignes med at få sin penis formindsket, tænker
jeg....

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Helle

Dato : 06-09-04 19:35

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> [...]
> samtidig at have ondt i ryggen - eller er der ting som man kan gøre som
> de ikke vidste om? (Dvs ikke kirugi, men motion, specielle brysteholder,

Jeg kan godt blive en smule harm, når jeg læser en tråd som denne. Typisk at
det er pesoner som ikke tilnærmelsesvis kan vide hvordan det rent faktisk
føles at have et problem - i dette tilfælde store bryster - udtale sig om
det.
Personligt har jeg - desværre - store bryster. Jeg er normalvægtig og i god
form. Jeg bryder mig ikke om at være "bar' bryster" - jeg synes det er
forfærdeligt at være udstyret med noget, som gør det ualmindelig svært at
dyrke motion uden at man skal snøres ind som en rullepølse, at når man tager
sin bh af har noget hængende langt nede over ens navle, at være nødt til at
købe en størrelse af noget i den sidste ende af alfabetet (sarkastisk ment)
som koster en formue, at konstant være øm i nakke og ryg osv osv osv. Men nå
ja, hvis bare liderlige mænd kan få deres lyst styret i 5 minutter, så er
det da i orden at jeg lider resten af døgnets timer. Nej, vel..
Personligt er jeg skrevet op til en operation, men ved ikke om jeg tør
gennemføre, da jeg er meget bange for at blive opereret - og udsendelsen i
går gjorde det ikke bedre.
Men jeg ville ønske at mænd tænkte LIDT mere på kvindens fysiske og psykiske
tarv end deres eget behov.....! (Og så skulle jeg i øvrigt hilse at sige, at
jeg gennem en lang årrække har hørt mange nedsættende ting fra mænd omkring
store hængepatter - et meget nedsættende og grimt ord i mine ører - det er
ikke ligefrem noget der øger ens selvværd.)

Helle

Fra : Christina

Dato : 06-09-04 20:41

Helle wrote:

> [...]
> nedsættende ting fra mænd omkring store hængepatter - et meget
> nedsættende og grimt ord i mine ører - det er ikke ligefrem noget der

Du siger du er skrevet op...selvom du stadig overvejer om du tør, vil jeg
lige spørge om du ved, at du har frit sygehusvalg, samt at du kan få det
gjort på privatklinik nu, dvs. stort set uden ventetid mere? Du er i øvrigt
velkommen til at skrive til mig hvis du har nogle spørgsmål ang.
operationen...

Fra : Bhatu Peter

Dato : 06-09-04 21:10

Helle wrote:
> [...]
> nedsættende ting fra mænd omkring store hængepatter - et meget
> nedsættende og grimt ord i mine ører - det er ikke ligefrem noget der

Tag operationen.
De udsendelser har jo for vane, at vise det værst mulige scenarie.
Du ankommer til stedet. Du bliver bedøvet. Du vågner. Du har fået de bryster
du har drømt om.
Kropsproportionerne passer sammen på harmonisk vis. Du har lyst til at vise
dit nye "jeg" frem og lufte det. Du er "fri".

Der en verden til forskel på udenlandske og danske operationssteder. Danmark
er ret god på det område.
Hvis du følger sårplejeanvisningerne, så er du på den sikre side. Dem der
absolut ikke kan holde sig fra at bade ved stranden 3 dage efter operationen
må siges selv at være årsag til deres efterfølgende vanskeligheder.

Det er et absolut minimum af operationerne i danmark, som går galt på grund
af lægesjusk, og resten af de mislykkede, er selv skyldige (på en eller
anden måde) i at det gik galt. Resten af de 98% har det fint, som nye glade
kvinder.

Go for it, girl

Fra : Mette

Dato : 06-09-04 21:13

"Helle" <hellesadrtilnyheder@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> store hængepatter - et meget nedsættende og grimt ord i mine ører - det er
> ikke ligefrem noget der øger ens selvværd.)

Det forstår jeg. Jeg har selv haft pænt store bryster og også meget meget
små og flade bryster - det sidste efter vægttab og graviditet og amning. Jeg
foretrækker de store, må jeg erkende.

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 12:09

In article <413cadc6$0$311$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
hellesadrtilnyheder@hotmail.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Jeg kan godt blive en smule harm, når jeg læser en tråd som denne.

Så skulle du tale med en psykolgo.

> [...]
> føles at have et problem - i dette tilfælde store bryster - udtale sig om

Hvorfor fandne citerer du så en som ikke gør det (dvs mig!) - fæpande.

> [...]
> store hængepatter - et meget nedsættende og grimt ord i mine ører - det er
> ikke ligefrem noget der øger ens selvværd.)

Sådan er kvinde bryster, men en del drenge er til pige bryster.

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 12:12

PerX ... wrote:
> In article <413cadc6$0$311$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> hellesadrtilnyheder@hotmail.com says...

> Så skulle du tale med en psykolgo.

> Hvorfor fandne citerer du så en som ikke gør det (dvs mig!) - fæpande.

ja, jeg så nu heller ikke noget nedsættende i det skrevne, blot nysgerrighed
og et udtryk for at "normale" kvindebryster er dejlige - hvilket jo er
enormt dejligt at høre, i denne kunstige silikonetid...

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-04 21:27

In article <413d97f2$0$316$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> ja, jeg så nu heller ikke noget nedsættende i det skrevne,

Jeg blev lige lidt sur. Men tak fordi du forstod det rigtigt :)

> ... blot nysgerrighed
> og et udtryk for at "normale" kvindebryster er dejlige - hvilket jo er
> enormt dejligt at høre, i denne kunstige silikonetid...

Det er måske derfor de bliver større - silikonen går i generne? :)

Fra : Christina

Dato : 07-09-04 21:40

PerX ... wrote:
> In article <413d97f2$0$316$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Jeg blev lige lidt sur. Men tak fordi du forstod det rigtigt :)

Ingen grund til at blive sur, det ødelægger bare dit gode humør

> Det er måske derfor de bliver større - silikonen går i generne? :)

Uf...jeg har i øvrigt hørt at silikone nu kan fås, på livstid? Førhen skulle
man jo genopfriske dem hver 10 år ca.

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 00:39

In article <413e1d23$0$212$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Ingen grund til at blive sur, det ødelægger bare dit gode humør

Heh- good point :)

> Uf...jeg har i øvrigt hørt at silikone nu kan fås, på livstid? Førhen skulle
> man jo genopfriske dem hver 10 år ca.

Det ved jeg ikke lige; de kan måske være interessante at kigge på, men
jeg læser ikke så meget om baggrunden :)

På et tidspunkt kan man væl udvælge de rigtige gener, men spørgsmålet er
om nogen fader nogen sinde kunne finde på at bestille en datter med
nogle enorme...erm, well

Fra : Christina

Dato : 10-09-04 08:21

PerX ... wrote:
> [...]
>
> På et tidspunkt kan man væl udvælge de rigtige gener, men spørgsmålet
> er om nogen fader nogen sinde kunne finde på at bestille en datter med

Er godt eller skidt? Hmmm.....(det med at udvælge generne)

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-04 13:24

In article <41415646$0$219$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> Er godt eller skidt? Hmmm.....(det med at udvælge generne)

Der er sikkert mange som syntes det er (filosofisk) farligt - men på
længere sigt er det nok bare en del af udviklingen - det næste trin, som
menneskene styre lidt mere end hvad de tidligere gjorde. Eller måske,
styrer lidt mere bevist end tidligere.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 23-08-05 20:12

"PerX ..." wrote:

> [...]
> samtidig at have ondt i ryggen - eller er der ting som man kan gøre som
> de ikke vidste om? (Dvs ikke kirugi, men motion, specielle brysteholder,

Et korset kan både støtte ryg og barm.