ECS bundkort ser forkert hastighed
Fra : Jimmy

Dato : 05-09-04 18:01

Hej

Jeg spurgte i Windows gruppen, men det kan jo være at det er bundkortet der
er dumt.

Mit ECS (http://www.ecsusa.com/products/l4s5mg3.html) og min P4 2.4 er helt
i skoven, da Windows kun ser CPU'en som en 1.8.

Så vidt jeg er orienteret er MB jumperless, så ville I kigge mere på HW
kombinationen eller koncentrere sig om Windows delen for at få den op i
hastighed?

Mvh
Jimmy

Fra : Zulu

Dato : 05-09-04 19:20

Jimmy wrote:
> [...]
>
> Så vidt jeg er orienteret er MB jumperless, så ville I kigge mere på
> HW kombinationen eller koncentrere sig om Windows delen for at få den

Gå ind i BIOS'en på dit mb og ændr FSB fra 400 MHz (4x100 MHz) til 533 MHz
(4x133 MHz), så skulle den være i vinkel.

Zulu

Fra : Jimmy

Dato : 05-09-04 20:19

"Zulu" <zulu@.N.O.S.P.A.M.toughguy.net> wrote in message

> Gå ind i BIOS'en på dit mb og ændr FSB fra 400 MHz (4x100 MHz) til 533 MHz
> (4x133 MHz), så skulle den være i vinkel.

Hey der - Det virker sq.
Takker,
Jimmy