Søger en bestemt musik butik online
Fra : f00ge

Dato : 05-09-04 13:43

For et års tid siden spurgte jeg i denne gruppe til noget Moonjam - og blev
foreslået at handle i en online butik, der havde stort set alt.
Jeg købte også alt med Moonjam derfra, men jeg kan saftsusme ikke huske,
hvad butikken hed nu.

Det var noget á la www.musikbiksen.dk, www.musikken.dk, www.minmusik.dk
eller noget i den henretning.
Kan nogen huske det for mig? :)

Fra : Dennis Lange

Dato : 05-09-04 14:17

f00ge wrote:
> [...]
> alt.
> Jeg købte også alt med Moonjam derfra, men jeg kan saftsusme ikke

Google er din ven:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=f00ge+moonjam

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : preben nielsen

Dato : 05-09-04 14:58

"f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> foreslået at handle i en online butik, der havde stort set alt.
> Jeg købte også alt med Moonjam derfra, men jeg kan saftsusme

Et års tid siden ??? Er det ikke dette indlæg fra marts ?

http://www.kandu.dk/dk/news/396043/groupid/20209

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : f00ge

Dato : 06-09-04 12:30

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote:

> Et års tid siden ??? Er det ikke dette indlæg fra marts ?

Jeg har røget for meget fjolletobak som ung. Min fornemmelse for tid er en
anelse vag... :)