DCU....en ny forening !!!!
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 04-09-04 21:44

DCUs forretningsudvalg har det sidste år benyttet enhver lejlighed til
at pointere, at DCU ER en FORBRUGERFORENING ! På trods af, at DCU
aldrig har været i nærheden af denne betegnelse.

Nu pludselig benytter DCUs formand og resten af Forretningsudvalget
ENHVER lejlighed til at pointere, at DCU NU er en INTERESSEFORENING
!!!!!!!!!

En INTERESSEFORENING !!!! hvems interesser varetager DCU da ?

Medlemmernes interesser ? næe ?

Bestyrelsens interesser ? jae ?

Er det i medlemmernes interesse, at medlemmernes meninger og
holdninger bliver CENSURERET på debatsiden og i medlemsbladet ? Er det
i Bestyrelsens interesse?

Er det i medlemmernes interesse, at AL kritik og debat om demokratiet
i DCU CENSURERES væk fra DCUs debatside og medlemsblad?

Er det i medlemmernes interesse , at medlemmerne ikke censurfrit kan
komme til orde i deres egen forening? Er det i bestyrelsens interesse?

Er det i medlemmernes interesse at al ros til bestyrelsen STRAKS
offentliggøres hvor det er muligt?

Er det i medlemmernes interesse, at demokratiet i DCU kun er EEN time
EEN aften hvert ANDET år !! hvis altså Bestyrelsen gider tale med
medlemmerne DEN ENE aften !

Er det i medlemmernes interesse, at Bestyrelsen ikke vil gå i dialog
med medlemmerne ! at Bestyrelsen ikke svarer på venlige og høflige
spørgsmål fra medlemmerne, når indholdet handler om kritik af Ledelsen
og demokratiet eller manglende demokrati i DCU?

Er det i medlemmernes interesse at DCUs regnskaber er hemmelige for
medlemmerne?

Er det i medlemmernes interesse at DCUs referater er hemmelige for
medlemmerne ?

Er det i medlemmernes interesse, at medlemmerne ikke må få at vide
hvad Ledelsen tildeler sig selv i løn,diæter og frynsegoder ?

Hvems interesser er det DCUs ledelse varetager ? Medlemmernes
interesser eller deres egen interesser ? DØM SELV !

Til jer voksne selvstændige DCU-medlemmer siger jeg bare velbekomme
jer.

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 04-09-04 22:45

klip

> Er det i medlemmernes interesse, at medlemmernes meninger og
> holdninger bliver CENSURERET på debatsiden og i medlemsbladet ? Er det
> i Bestyrelsens interesse?

Hallo Verner.

Er der mon andre indlæg end dine, der bliver cencureret ?
Ja, for jeg går ud fra, at dine evindelige bitre udblæsninger om DCU's
cencur er begrundet i, at dine indlæg ikke ser dagens lys.

Helt ærligt, det forstår jeg godt........................

Hilsen Torben

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-09-04 09:23

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> wrote in message news:<413a3772$0$291$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]

> cencur er begrundet i, at dine indlæg ikke ser dagens lys.
>
> Helt ærligt, det forstår jeg godt........................

Hej Torben.

Mine indlæg er ikke bitre udblæsninger. Som du kan se af mit indlæg,
beskriver jeg faktuelle forhold i DCU set fra min synsvinkel ! Jeg
synes det er bemærkelsværdig, at DCU har skiftet kurs og NU
proklamerer for omverdenen at DCU NU er en interesseforening og det er
DET mit indlæg handler om Torben!

HVEMS INTERESSER VARETAGER DCUs BESTYRELSE ! Hvad mener du Torben?

Jeg stiller nogle spørgsmål som er op til den enkelte at vurdere og
svare på.

Vedr. om jeg er den eneste der bliver censureret af DCU kan jeg oplyse
dig om, at det er IKKE tilfældet. Også DU vil blive censureret af DCUs
bestyrelse hvis DU skriver et indlæg som kritiserer den "demokratiske"
forening DCUs Bestyrelse ! DET er forbudt ! eller du stiller
spørgsmål om det manglende demokrati i DCU !

Torben hvis du tvivler på mine ord så prøv selv ! og få selvsyn for
sagen!

Iøvrigt kan jeg dokumentere min påstand ved at henvise dig til Carsten
Stages hjemmeside, DER kan du se at MANGE andre også bliver censureret
af DCUs Bestyrelse.

Venlig hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 05-09-04 14:36

Klip

> [...]
> synes det er bemærkelsværdig, at DCU har skiftet kurs og NU
> proklamerer for omverdenen at DCU NU er en interesseforening og det er

Netop Verner, Bo, eller Whatever.....

Men hvorfor tror du, at ingen tager dig serieøs ?
Hvorfor tror du mon, at ingen tager sig af hvad du mener ?
Hvorfor tror du mon , at ingen har lyst til at diskutere med dig ?

Hvorfor mon, Verner ?

> HVEMS INTERESSER VARETAGER DCUs BESTYRELSE ! Hvad mener du Torben?

Jeg er Bl.a. medlem af DCU.
Jeg får netop det ud af det jeg har lyst til.
Gjorde jeg ikke det, ville jeg melde mig ud af foreningen. Længere er den
ikke.

> [...]
> forening DCUs Bestyrelse ! DET er forbudt ! eller du stiller
> spørgsmål om det manglende demokrati i DCU !

Muligt - men du er den eneste jeg kender der skriver, så ingen, absolut
ingen, tager det alvorligt.
Der besidder du en evne ikke mange har !

Sakset fra en anden tråd, dit indlæg d. 5-9

Uden tvivl er mange tilfredse med færgerabatter og reklamebladet, men
de dækker ikke HELE medlemsskaren.

Så lad os da høre fra andre - eller er du talsmand på deres vegne ?

Kære Verner, Bo, eller whatever.......

Som jeg har nævnt for dig tidligere, vil jeg ikke diskutere med dig.
Untagelsesvis lader jeg mig endnu engang provokere til at svare dig i denne
tråd.
Jeg har også tidligere nævnt for dig, at du vil komme meget længere, hvis du
er konstruktiv. Men du fortsætter ufortrødent med at brokke dig og skrive
nedsættende DCU og DCU's bestyrelse - som vi har fattet, at du er uenige
med.
Det er ikke engang Davids kamp mod Goliat du er igang med. Det er meget
større. Det er Verners kamp mod alle andrecampister, foreninger,
campingpladser, børnefamilier, familier med hunde, Personer der bedømmer
faciliteter, skribenter i diverse campingblade osv. osv.

Din eventuel videre argumentering for et nyt og mere venstreorienteret DCU,
vil ikke blive kommenteret herfra.

God søndag - også til dig Verner

Hilsen Torben

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-09-04 19:28

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> wrote in message news:<413b1663$0$281$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

Hej Trix.
Jeg vil kommentere dine bemærkninger og holdninger fletvis som du har
gjort, det synes jeg er meget overskueligt.

> Men hvorfor tror du, at ingen tager dig serieøs ?

Hvor ved du det fra Trix? Du aner ikke hvor mange der tager mine
indlæg seriøs ! Du kan rigtignok læse her i dette forum at 5-8 tager
afstand og det er da helt fint! så har de vurderet og besluttet hvad
DERES meninger og holdninger er om emnet ! Det viser simpelthen hvad
de går ind for! Jeg tror da der er mange som gerne vil styres af andre
og censureres af andre hvis man ikke rammer deres holdninger og
meninger ! men Trix DET er ikke min stil )

> Hvorfor tror du mon, at ingen tager sig af hvad du mener ?

Du udtaler dig nu om noget du INTET anner om!

Hehehe Trix DU reagerer jo !

> Hvorfor tror du mon , at ingen har lyst til at diskutere med dig ?
>
> Hvorfor mon, Verner ?

Heheheh kære Trix DU er jonetop NU igang med at diskutere med mig
ikke? )

Er det helt forkert konkluderet Trix ? )

> Jeg er Bl.a. medlem af DCU.
> Jeg får netop det ud af det jeg har lyst til.
> Gjorde jeg ikke det, ville jeg melde mig ud af foreningen. Længere er den
> ikke.

Trix, hvis forholdene er som du vil have! og du får det ud af DCU som
du vil, er det jo dit demokratiske valg!

> Muligt -

Nej Trix det er IKKE muligt ! det er FAKTA.

men du er den eneste jeg kender der skriver, så ingen, absolut
> ingen, tager det alvorligt.

Nu gætter du igen ))

> Så lad os da høre fra andre - eller er du talsmand på deres vegne ?

Vi har ALLE jo netop hørt fra dig Trix !
Nej jeg er ikke talsmand for nogen som helst udover mig selv ))

> Som jeg har nævnt for dig tidligere, vil jeg ikke diskutere med dig.

Hvad gør du lige nu Trix ? )

> Untagelsesvis lader jeg mig endnu engang provokere til at svare dig i denne
> tråd.

SÅ LYKKEDES MIN TAKTIK JO !!! ikke Trix !
Det er dit eget demokratiske valg at stoppe!

> Jeg har også tidligere nævnt for dig, at du vil komme meget længere, hvis du
> er konstruktiv.

Trix jeg forsøger sandelig at være konstruktiv. Men du har ret i din
antydning, at jeg mest skriver om de faktiske forhold i DCU, altså
tørre fakta om hvad der foregår i DCU. Idet jeg mener, at så mange som
muligt skal kende kendsgerningerne FØR de udtaler sig om faktiske
forhold i DCU ! og hvad det er de FAKTISK forsvarer !

Men du fortsætter ufortrødent med at brokke dig og skrive
> nedsættende DCU

Her tager du fejl. Foreningen DCU går jeg 100% ind for når den er
blevet demokratist.Jeg taler ikke nedsættende om foreningen DCU.

og DCU's bestyrelse - som vi har fattet, at du er uenige
> med.

Du har ret, DCUs Bestyrelse (ikke som privatpersoner, men som
"folkevalgt" BESTYRELSE) har jeg ikke ret meget til overs for.
Metoderne Forretningsudvalget anvender er jeg direkte imod.
Forretningsudvalget metoder og informationsmetoderne vil jeg gøre
meget for at få frem i dagens lys så ALLE danskere kan se hvordan
landets største "demokratiske" fritidsforening behandler deres
medlemmer og omgivelser i dagens Danmark.

> [...]
> campingpladser, børnefamilier, familier med hunde, Personer der bedømmer
> faciliteter, skribenter i diverse campingblade osv. osv.

Undskyld jeg siger det Trix, men det er noget eklatent sludder og
vrøvl du her skriver.

> Din eventuel videre argumentering for et nyt og mere venstreorienteret DCU,
> vil ikke blive kommenteret herfra.

Kære Trix! din sidste bemærkning her viser, at du ikke har forstået
ret maget af hvad mine indlæg drejer sig om.

> God søndag - også til dig Verner
>

> Hilsen Torben

Ilm også til dig Torben )

Fra : Trix

Dato : 05-09-04 20:35

KLIP

> Heheheh kære Trix DU er jonetop NU igang med at diskutere med mig
> ikke? )
>
> Er det helt forkert konkluderet Trix ? )

Helt forkert Verner!
Jeg sendte dig blot en række facts, som besvarelse på endnu et af dine
uinteligente indlæg.

Men intet nyt under solen - du skriver og konkluderer som du har forstand
til.

Hilsen Torben

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 06-09-04 10:26

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> wrote in message news:<413b6a85$0$204$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> uinteligente indlæg.
>
> Men intet nyt under solen - du skriver og konkluderer som du har forstand

Heheheheh, så er vi to kære Torben HAHAHAHAHAAHAHAHAH

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 05-09-04 09:38

<ven_hj@yahoo.dk> wrote in message

snip

> Hvems interesser er det DCUs ledelse varetager ? Medlemmernes
> interesser eller deres egen interesser ? DØM SELV !
>
> Til jer voksne selvstændige DCU-medlemmer siger jeg bare velbekomme
> jer.

øehhh - jeg tør næsten ikke spørge, men gør det alligevel:

hvorfor pokker er du medlem af DCU??

Peter

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-09-04 17:55

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> wrote in message news:<413ad056$0

> øehhh - jeg tør næsten ikke spørge,

(Du kan roligt spørge jeg svarer i den tone og ånd jeg bliver tiltalt
)) ,

men gør det alligevel:

> hvorfor pokker er du medlem af DCU??
>
> Peter

Hej Peter.

Som Gismo så rigtigt skriver meldte jeg mig ud ved årsskiftet
2003/2004. Årsagen er, som for så mange andre, at jeg ikke vil være
til grin for mine egne penge.

Men modsat mange andre vil jeg gøre en indsats for at DCU bliver en
demokratisk forbrugerforening med MEDLEMMERNE i centrum !! og ikke et
par uduelige "folkevalgte" som sætter sig selv i centrum ved enhver
lejlighed ! (De er valgt af den lille skare som de financierer
fællesture for, ca. 100.000 kr af medlemmernes kontigentpenge går til
HVER KREDS for at finasere disse fælles arrangementer som stemmekvæget
har meget gavn af i en sammenspist klikke! Den nuværende Bestyrelse
tør ikke indføre urafstemning ! så ved de, at medlemmerne smider dem
ud af bestyrelsen).

Så Peter, jo mere opmærksomhed om det der sker i DCUs Bestyrelse jo
bedre for holdningspåvirkningen ))

Venlig hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-09-04 17:55

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 05-09-04 19:31

> Hej Peter.
>
> Som Gismo så rigtigt skriver meldte jeg mig ud ved årsskiftet
> 2003/2004. Årsagen er, som for så mange andre, at jeg ikke vil være
> til grin for mine egne penge.

fair nok

> Men modsat mange andre vil jeg gøre en indsats for at DCU bliver en
> demokratisk forbrugerforening med MEDLEMMERNE i centrum !!

jamen det kan du da ikke gøre "udefra"
som medlem af DCU vil jeg da betakke mig for at folk der ikke betaler
kontingent skal have indflydelse på min forening

> Så Peter, jo mere opmærksomhed om det der sker i DCUs Bestyrelse jo
> bedre for holdningspåvirkningen ))

jamen når du står udenfor kan du jo ikke viede noget om hvad der sker
indenfor

Peter

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 06-09-04 00:10

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> wrote in message news:<413b5b48$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> wrote in message

> jamen det kan du da ikke gøre "udefra"

Joe det kan jeg skam da rigtig nok, hvad skulle problemet være i det?
Tror du at ALLE journalister og kritikere er medlem af den forening de
skriver om eller kritiserer? Nej vel og det gælder heller ikke når det
drejer sig om DCU.

> som medlem af DCU vil jeg da betakke mig for at folk der ikke betaler
> kontingent skal have indflydelse på min forening

Peter det er ikke et fornuftigt resonement. D.v.s. at du betakker dig
for at journalister eller nogen som helst andre personer som ikke er
medlem af DCU skriver om hvad der foregår i DCU ! skriver om hvad der
foregår i en offentlig forening hvor alle kan blive medlem!Mit
synspunkt er at det er noget sludder du siger Peter, jeg er langt fra
enig med dig.

> jamen når du står udenfor kan du jo ikke viede noget om hvad der sker
> indenfor

Heheheh jo Peter jeg ved NØJAGTIG lige så meget som dig som er
medlem. Jeg kan gå ind på DCUs hjemmeside og læse hvad der foregår på
biblioteket læser jeg DCUs blad! Og jeg følger naturligvis med i
medierne når emnet er DCU.
Peter du kan ikke få en oplysning som jeg ikke kan få ) For du som
medlem får ikke en skid at vide fra DIN Bestyrelse ! fordi ALLE
referater er hemmelige for DIG som medlem og ALLE regnskaber for DCU
er hemmelige for dig som medlem ! Efter min mening er DU Peter og alle
DCU medlemmer til grin for jeres egen penge.

> Peter

Venlig hilsen
verner

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 05-09-04 18:35

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk>>
> snip

> øehhh - jeg tør næsten ikke spørge, men gør det alligevel:
>
> hvorfor pokker er du medlem af DCU??
>
> Peter

Jamen,er han det ??
Han oplyser forskellige steder at han
1. har meldt sig ud
2. hans samlever / kone er medlem, og derfor er han også medlem
3. Når ledelsen af DCU vil indrette sig efter hans krav/ønsker/
betingelser, vil han melde sig ind igen

Så han er lidt svær at blive klog på )))

Eneste årsag til at han kan skrive i denne nyhedsgruppe, er at det
hele foregår automatisk.
I alle andre debatforum, hvor der sidder rigtige, voksne, besindige
mennesker og overvåger at aller opfører sig bare en anstændig, er hans
indlæg blevet blacklistet.
Uanset hvilket forum han bliver smidt ud af, er det selvfølgelig DCU
der står bag )) Så DCU har jo en ENORM magt på alt hvad der
hedder camping.

Han fatter simpelt hen ikke at mange DCU-medlemmer barer tager de ting
af tilbudene de kan bruge, og så faktisk er tilfreds med det.

For vores vedkommende er det campingpasset, bladet, rabatten på
campingpladserne, de forskellige ture og arrangementer kredsene laver.
I alt har det i år givet os besparelser på over det dobbelte af vores
medlemsgebyr.

Hvem der så er ansat i DCU-huset og hvad de får i løn, rager mig en
pap-and.

Og den kære Verner kan jo faktisk være ligeglad med hvilken grund vi
andre har til at være medlem af DCU, men han mener jo helt alvorligt,
at alle der ikke deler hans meninger er lidt skøre i hovedet, hvilket
han tydeligt gav udtryk for, i sine indlæg i Campinguiden.
Disse indlæg er nu blevet slettet, efter jeg havde henvendt mig et par
gange til Søren, og klaget over det nedsættende sprogbrug, over for
DCU-medlemmerne.

Verner påstår så, som sædvanligt, at det er DCU der har lagt pres på
Campingguiden, for at få indlægget fjernet.

Men prøv at gå ind i debat på campingguiden og læs nogle af Verners
indlæg, hvor han får at vide hvordan reglerne er, og hvorfor nogle af
dem bliver slettet. Der lover han bod og bedring, og lover at opføre
sig pænt.
Det holder bare ikke så længe hos ham )))))))))

Som vi kender ham fra foregående år, varer det ikke længe, før der
kommer nogle svar fra andre navne, der bakker ham op, og står inde for
at alt han skriver passer.
Det sjove er så at de 3-4 nye, har samme sprogbrug, ordstilling, og
stavefejl, som den kære Verner
Tit og ofte er de også sendt inden for kort tid ?????

Men, han har dog en vis underholdningsværdi, når man bare ikke tager
ham alvorlig :-0

Fra : Allan Jørgen Hansen

Dato : 05-09-04 19:00

Hører denne tråd ikke mere til i en debatgruppe end i
campinggruppen.

Jeg spørger bare.

mvh. Allan

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 05-09-04 19:33

"Steen ?bel?e" <steen-h@post8.tele.dk> wrote in message

> Jamen,er han det ??
> Han oplyser forskellige steder at han
> 1. har meldt sig ud

det vidste jeg ikke

> 2. hans samlever / kone er medlem, og derfor er han også medlem

Så konen synes altså det er en helt fin forening

> 3. Når ledelsen af DCU vil indrette sig efter hans krav/ønsker/
> betingelser, vil han melde sig ind igen

ok

> Så han er lidt svær at blive klog på )))

ja

Peter

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 06-09-04 00:55

steen-h@post8.tele.dk (Steen ?bel?e) wrote in message news:<9fa17b1d.0409050934.250788b6@posting.google.com>...

> Jamen,er han det ??
> Han oplyser forskellige steder at han
> 1. har meldt sig ud

Korrekt, min samlever har meldt sig ud ergo er jeg også udmeldt!
Nøjagtig det samme gælder hvis DU melder dig ud så er din
kone/samlever også udmeldt! Er det for svært for dig at forstå Steen?

> 2. hans samlever / kone er medlem, og derfor er han også medlem

Præcis ligesom din kone Steen!

> 3. Når ledelsen af DCU vil indrette sig efter hans krav/ønsker/
> betingelser, vil han melde sig ind igen

Ævle bævle fra dig igen, du digter igen. Jeg/vi melder os ind igen når
der er indført demokratiske tilstande i DCU! Hvis du ikke ved hvad
demokratiske tilstande er så slå det op.

> Så han er lidt svær at blive klog på )))

DET kommer an på hvilken en hjerne der ar aktiveret! ))

> Eneste årsag til at han kan skrive i denne nyhedsgruppe, er at det
> hele foregår automatisk.

Igen ævle bævler du, det er fordi der ingen CENSUR er her i forummet.
Den CENSUR som du holder så meget af i DCU og Campingguiden findes
ikke her! her er ytringdfrihed ! kender du betydningen af
ytringsfrihed?

> I alle andre debatforum, hvor der sidder rigtige, voksne, besindige
> mennesker og overvåger at aller opfører sig bare en anstændig, er hans
> indlæg blevet blacklistet.

Her er jeg HELT enig med dig. I DCU sidder der et tidligere gammelt
Bestyrrelsesmedlem som er skolet til at CENSURERE og gennemføre
meningstyrani! DET er DET DU holder så meget af Steen. I Campingguiden
foregår det på nøjagtig samme måde, da Campingguiden har en MEGET
snævert samarbejde med DCUs Bestyrelse om reklamer! Fatter du
sammenhængen Steen ?

Konsekvensen er, at i DCUs debatforum debatteres KUN det, som
Bestyrelsen vil have debatteres ! ALT ud over sorte striber og farven
på lokumsvæsken CENSURERES væk ! Lige din holdning ik Steen ?
Når emnet er demokrati i DCU ! kritik af Ledelsen så træder Steens
elskede CENSUR i funktion ! ik Steen DET er lige dig ?
På Campingguiden foregår det faktisk INGEN ting, sitet er fuldstændigt
dødt fordi voksne normale mennesker ikke vil lade sig CENSURERE ! På
DCUs "debatforum" er det stort set kun to håndfulde mennesker som har
gjort siden til deres egen hjemmeside.

> Han fatter simpelt hen ikke at mange DCU-medlemmer barer tager de ting
> af tilbudene de kan bruge, og så faktisk er tilfreds med det.

Joe det fatter jeg rigtig nok. Men det jeg IKKE fatter er, at voksne
normale mennesker lader sig CESURERE ! udsættes for meningstyrani! kan
ikke komme til orde i deres egen forening! Kan ikke komme i dialog med
deres Bestyrelse som de selv har valgt ! og meget mere !! Kort sagt,
betaler til en forening hvor de er godt og grundigt til grin for egne
penge.

> [...]
> campingpladserne, de forskellige ture og arrangementer kredsene laver.
> I alt har det i år givet os besparelser på over det dobbelte af vores

Ja så er DU ligeglad med CENSUR , MENINGSTYRANI , HEMMELIGHOLDELSEN
af REFERATER OG REGNSKABER FOR DIG I DIN FORENING !
Ja Steen det fortæller en hel del om hvad for en person DU er og hvad
DU står for.

Bar DU sparer et par kroner så er DU ligeglad med at Bestyrelsen
pisser på dine medcampister som er medlemmer! Ja vi er HELDIGVIS
forskellige Steen.

> Hvem der så er ansat i DCU-huset og hvad de får i løn, rager mig en
> pap-and.

Ja og hvordan de opfører sig overfor medlemmerne ! DET kan du godt
bilde mig ind Steen.

> Og den kære Verner kan jo faktisk være ligeglad med hvilken grund vi
> andre har til at være medlem af DCU,

Ja Steen dem som sætter et par kroner højere end demokrati rager mig
en hjuende roterende rottefis )

men han mener jo helt alvorligt,
> at alle der ikke deler hans meninger er lidt skøre i hovedet,

Det er dit udlæg ikke mit.

hvilket
> han tydeligt gav udtryk for, i sine indlæg i Campinguiden.

Nå ! kan du give et eksempel på dit ævle bævle?

> Verner påstår så, som sædvanligt, at det er DCU der har lagt pres på
> Campingguiden, for at få indlægget fjernet.

De er MEGET nære samarbejdspartnere !! tænk dig lidt om Steen før du
letter fra jorden.

> [...]
> at alt han skriver passer.
> Det sjove er så at de 3-4 nye, har samme sprogbrug, ordstilling, og

Hvad er det for noget sludder og vrøvl. Jeg skriver KUN under eet navn
, mit eget. Kan du sige det samme Steen?

> Men, han har dog en vis underholdningsværdi, når man bare ikke tager
> ham alvorlig :-0

DET kan du let Steen ) for det eneste du tager alvorligt er CENSUR,
knægtelse af ytringsfriheden. undertrykkelse af demokratiog den slags
ting som udføres fra din elskede forening hvor du sparer et par kroner
om året ! Velbekomme dig Steen.

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 06-09-04 11:01

Jeg syntes at diskutionen er løbet helt af sporet i forhold det oprindelige
indlæg.

Det kan undre når Verner, nu intressere sig så meget for DCU at han ikke
kan gennem skue at ordet forbrugerforening og intresseforning er ordkløveri.

Derfor er det godt at vi i nyhedsgruppen kan hjælpe ham, men pas på
han er meget mere intresseret i mudderkastning, og mange lader sig rive med

Før var det meget slemt, og mange blev opfordret til ikke at fodre trolden,
altså
skrive indlæg, og der var ro fra Verner's side, der af "Don't feed the
troll"

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 06-09-04 15:52

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<413c35b6$0$13807$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> Jeg syntes at diskutionen er løbet helt af sporet i forhold det oprindelige
> indlæg.

DU ER FANEME IKKE NEM AT NARRE GRISMO ))

> Det kan undre når Verner, nu intressere sig så meget for DCU at han ikke
> kan gennem skue at ordet forbrugerforening og intresseforning er ordkløveri.

Det kommer sandelig an på, om man har åndsevner og viden nok til at
se forskellen!

> Derfor er det godt at vi

Har du lus og lopper ? eller mener du HYLERNE ?

i nyhedsgruppen kan hjælpe ham, men pas på
> han er meget mere intresseret i mudderkastning

Grismo ! Prøv at læse DET ALLERFØRSTE indlæg skrevet af mig ! od se SÅ
hvem der leverer mudderkastningen?

> [...]
> altså
> skrive indlæg, og der var ro fra Verner's side, der af "Don't feed the

Jeg har et ny udtryk : "DON`T FEED THE HYLERE".

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 15-09-04 07:25

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> steen-h@post8.tele.dk (Steen ?bel?e) wrote in message

> Joe det fatter jeg rigtig nok. Men det jeg IKKE fatter er, at voksne
> normale mennesker lader sig CESURERE !

Det er du jo den første til at kunne svare på selv. Hvorfor lsder du dig
cencurere i alle de debatfora du optræder i?

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 15-09-04 10:56

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<4147e015$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Det er du jo den første til at kunne svare på selv.

Næe , derfor stiller jeg spørgsmålet ! Hvorfor lader DU dig censurere
af DCU?

Hvorfor lsder du dig
> cencurere i alle de debatfora du optræder i?

Det gør jeg heller ikke. Jeg skriver i dette censurfrie forum ! og jeg
skriver i BT`s og EkstraBladet`s debarforum, hvor de heller ikke
censureres.

Så skriver jeg en sjældn gang i CampingGuidens forum som ikke
censurerer når emnet ikke er DCU, men jeg afprøver en gang imellem med
et DCU indlæg for at konstatere, hvor hårdt CampingGuiden sidder i
DCU`s lommer.