Doughnuts seance
Fra : Kate

Dato : 04-09-04 20:32

Som i nok husker så besluttede jeg, inspireret af Marianne, at lade
Doughnut få en clairvoyance hos Anette Røpke.
Efter samtale både med Marianne og Anette, endte det med en
clairvoyance pr. mail.
Da der var gået 14 dage efter den tid jeg havde forventet et svar skrev
jeg og rykkede. Dagen efter fik jeg svar i form af en clairvoyance.

Helt ærligt, så har jeg læst og genlæst dokumentet og er stadig usikker
på om jeg skal ringe/skrive og spørge om de er sikre på at det er den
rigtige clairvoyance de har sendt mig.
Indrømmet, jeg er skuffet....... Synes egentligt jeg har smidt penge ud
på noget som ikke var 1 kr. værd, ja, hårde ord, det ved jeg godt, men
jeg havde ikke forventet de urigtigheder som bliver nævnt. Nogle meget
personlige ting, som bare ikke har hold i nogen virkelighed som jeg ser
det

Bl.a. nævnes at "mine æggestokke er fine, men "deprimeret"", måske er
jeg bare overhysterisk, men hun blev steriliseret et par måneder før
jeg fik hende og har derfor ikke været fertil i over 1½ år. Jeg nævnte
bevidst ikke hendes navn, men alligevel kaldes hun Tøsen...hmmmm, det
har _jeg_ aldrig kaldt hende, og det tror jeg heller ikke min mor og
stedfar har.
Der nævnes nogle personlige familiemæssige forhold, som overhovedet
ikke kan passe da de personer som nævnes enten er døde eller meget syge
eller på anden måde ikke-eksisterende.
Disse unøagtigheder, samt at der lægges op til at Doughnut's skal
flytte til et sted hvor hun kan komme ud, men så _skal_ jeg finde nogle
med en løbegård, for hun skal ikke ud og køres over eller slås
halvfordærvet af andre katte.
Ja, jeg synes der er _for_ mange ting til at jeg bliver overbevist om
at jeg kan bruge det til noget.

Eneste gode ting er at der bliver nævnt nogle navne hun hellere vil
hedde, heribland Anouska, som jeg faktisk synes rigtigt godt om. Navnet
er andet steds nævnt som Nuser, hvilket jeg faktisk har kaldt hende de
sidste par dage, når jeg altså ikke har kaldt hende Doughnut.

Så, konklusionen er at jeg faktisk stadig tygger på den tekst og ikke
rigtigt er helt sikker på hvad jeg skal mene.

PS. Kom til at sende den til d.f.dyr, håber min cancel går igennem.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 04-09-04 20:49

Kate wrote:

> Så, konklusionen er at jeg faktisk stadig tygger på den tekst og ikke
> rigtigt er helt sikker på hvad jeg skal mene.

Hej Kate
Jeg kan godt forstå at du tygger lidt på det. Sådan som du forklarer det,
vil jeg da også mene, at du vist ikke kan bruge det til ret meget, for ikke
at sige noget overhovedet, men så har du da forsøgt i hvert tilfælde.

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 07-09-04 07:38

Kate skrev
<Så, konklusionen er at jeg faktisk stadig tygger på den tekst og ikke
rigtigt er helt sikker på hvad jeg skal mene.>

Hmm, jeg kan genkende en del af de ting du nævner,
måske A R bare har "noget" med indekatte og kattenavne, hun har nok
væsentlig mere viden om hunde end om katte.

Det er s****svært, når man håber på nogle svar og/ eller
løsninger, og det eneste man får er flere spørgsmål.

Jeg håber det bedste for jer allesammen.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : AEK

Dato : 07-09-04 10:19

Kate" skrev news:413a1833$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Så, konklusionen er at jeg faktisk stadig tygger på den tekst og ikke
> rigtigt er helt sikker på hvad jeg skal mene.

Hej Kate.
Tak for beretningen.
Øv, at du ikke kan bruge det til alverden

Har jo selv stået i dine sko på et tidspunkt - og det er skrækkeligt svært,
for havd skal man gøre og vælge.
Pøj pøj med det hele.

/ Anya og de lokale gangstere....

> Kate

---

Fra : PiaJ

Dato : 08-09-04 07:21

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message news:413a1833$0$184
> Helt ærligt, så har jeg læst og genlæst dokumentet og er stadig usikker
> på om jeg skal ringe/skrive og spørge om de er sikre på at det er den
> rigtige clairvoyance de har sendt mig.

Det havde jeg da gjort. Hvis vi får sur mælk med hjem fra Brugsen får vi den
byttet, sætter tømreren vinduerne skævt i får han ingen penge - hvorfor
skulle AR have lov at suse rundt på sin lyserøde sky og fuske?

Det er da sjovt som hun lige har en tekst klar dagen efter du har rykket.
Venstrehåndsarbejde?

Det er ligesom horoskoper - der er altid et eller andet der passer på alle.

:Pia - som ikke tror på clairvoyance bare fordi *udøveren* siger han/hun kan

Fra : Kate

Dato : 08-09-04 07:36

Jeg laver lige et fælles svar.

Indrømmet, jeg er stadig skuffet på en eller anden måde og har
besluttet lige at skrive til AR og stille nogle tillægsspørgsmål. Eller
udbede mig en forklaring på nogle ting.

Jeg tog skrivet med ud til min veninde som har kendt mig i 30 år og
kender min baggrund. Godt nok har hun aldrig mødt Doughnut pga allergi,
men hun tog godt udgangspunkt i de personlige ting og dissikerede dem
på en måde som jeg ikke selv kunne, så vi endte med en god lang
diskussion som alligevel nok flyttede min holdning lidt.

Jeg har så godt nok stadig nogle ting som jeg har svært ved at
acceptere i det skriv og som jeg vil spørge til. Heldigvis var min
veninde dog enig med mig i at det var skrevet meget dårligt, nogle ting
var svært at få hoved og hale i.

Men faktisk er beslutningen om Doughnut taget, den tog jeg igår morges
da jeg vågnede med våde fødder. Hun er ret præcis iøjeblikket, hver 14.
dag tisser hun i sengen, fortrinsvis når jeg ligger i den. Jeg kan ikke
ha' det, så jeg må igang med at lede efter et nyt hjem til hende.
Situationen er ikke holdbar hverken for mig, Doughnut eller de andre
katte. Hun er nu begyndt også at ha' problemer med Johan, som ellers
ikke var der for bare et par måneder siden.

Nu skal jeg så bare få skrevet den rigtige annonce og så må hun på
vildkat, så håber jeg at der hurtigt dukker de rigtige mennesker op til
hende.