Ejerskiftekort?
Fra : Jette Nielsen

Dato : 04-09-04 15:41

Vi har en beskrivelse af ejerskiftekort under kategorien "Avl" på
www.dk-fritid-dyr-kat.dk. I forbindelse hermed, har jeg modtaget en
email hvori jeg gøres opmærksom på at ejerskiftekortene er annulleret...
nogen der ved hvad det handler om? Bruger man slet ikke ejerskiftekort
mere, eller er de erstattet af noget andet?

Med venlig hilsen
Jette Nielsen (Webmoster)
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-04 15:54

Jette Nielsen wrote:
> [...]
> annulleret... nogen der ved hvad det handler om? Bruger man slet ikke
> ejerskiftekort mere, eller er de erstattet af noget andet?

Hej Jette

Ja, de er ganske rigtigt afskaffet (tror, det er ca. 1 år siden), og
kontrakten gælder nu som bevis for ejerskab af katten.

Mvh

Tina.

Fra : Jette Nielsen

Dato : 04-09-04 16:49

> Ja, de er ganske rigtigt afskaffet (tror, det er ca. 1 år siden), og
> kontrakten gælder nu som bevis for ejerskab af katten.

Mange tak

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 04-09-04 20:29

"Tina" <catcity snabela punktum tiscali.dk> wrote in

> Ja, de er ganske rigtigt afskaffet (tror, det er ca. 1 år siden), og
> kontrakten gælder nu som bevis for ejerskab af katten.

Det passer vidst meget godt for jeg ejerskiftede aldrig Doughnut og
hendes havde jeg haft et år d. 15/5.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 05-09-04 05:27

"Jette Nielsen" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nogen der ved hvad det handler om? Bruger man slet ikke ejerskiftekort
> mere, eller er de erstattet af noget andet?

Hej Jette.

Ja, ejerskiftekortet blev afskaffet d. 1. juli 2003. Det blev ændret i den
oprindelige artikel http://home1.stofanet.dk/beydana/stamtavler.htm , men
jeg glemte alt om, at den også ligger på dk.fritid.dyr.kat.

--
Mange hilsner
Katrine