Tisseri
Fra : Wagner

Dato : 03-09-04 13:41

Vores næsten 15-årige engelske foxterrier har altid været et pragteksemplar
mht at aflevere hvad der skal afleveres, der hvor vi gerne vil have det.
Men nu kniber det. Selv om han bliver luftet sent inden natten og inden vi
tager på arbejde; ja, så kniber det med at holde på tissetåren.
Jeg søger egentlig ikke en grund til tisseriet; mere om nogen har haft samme
erfaringer med gamle hunde og selvfølgelig mulige løsninger af den ene eller
anden art.
Mvh
Wagner

Fra : Karina

Dato : 03-09-04 10:10

> [...]
samme
>erfaringer med gamle hunde og selvfølgelig mulige >løsninger af den ene

Hej Wagner

Min gamle tæve fik også problemer med at holde på vandet da hun var ca 10
år. Hun kunne ikke holde sig om natten mere, og havde også uheld i løbet af
dagen når vi ikke var hjemme.
Ved et dyrlæge tjek nævnte min mor så tisseriet til dyrlægen og han tog en
blodprøve. Det viste sig, at hun havde en slem sukkersyge. Hun drak også
mere end hun plejede, men virkede ikke syg. Min mor bestemte så, at hun
skulle have fred, så jeg ved ikke hvad man skal gøre, andet end at give
insulin hvis han har sukkersyge...desværre.

Jeg synes du skulle få han tjekket hos en dyrlæge.

Mange hilsner

Karina