USB 2.0 driver til K7S8X, ASRock
Fra : Mathias J

Dato : 03-09-04 10:48

Hej,

Jeg har købt et K7S8X-bundkort fra ASRock, men der medfølger IKKE nogen USB
2,0 driver til min XP-installation.

Hvor kan en driver hertil downloades ?

mvh.
Mathias

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 03-09-04 15:31

"Mathias J" <No-spam@none.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg har købt et K7S8X-bundkort fra ASRock, men der medfølger IKKE nogen
> [...]

installer sp1 til windows så skulle den gerne være med der.

Søren

Fra : Mathias J

Dato : 04-09-04 09:58

"Søren Jensen(9800)" skrev

> installer sp1 til windows så skulle den gerne være med der.

Ja, men da jeg var inde på microsofts webside, kunne jeg ikke finde denne
pakke, muligvis fordi jeg bruger Windows 2000, når jeg er på Internettet. Og
jeg ville også gerne kunne bruge denne driver fremover Off-line.

mvh
Mathias

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 04-09-04 10:09

> [...]
Og
> jeg ville også gerne kunne bruge denne driver fremover Off-line.

har du en fuld opdatert win xp og win 2000 på samme maskine
så burte der ikke være problemer med usb 2

hvis du ikke har sp1 til win 2000 kan den hentes her
http://www.softwarepatch.com/windows/windows2000_sp1.html
og til win xp her http://www.softwarepatch.com/windows/winxpsp1.html

Søren

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-09-04 15:12

Mathias J wrote:

> Ja, men da jeg var inde på microsofts webside, kunne jeg ikke finde
> denne pakke, muligvis fordi jeg bruger Windows 2000, når jeg er på
> Internettet. Og jeg ville også gerne kunne bruge denne driver

http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Jesper G. Poulsen