Samsung E710 VS. Samsung E800
Fra : kim rasmussen

Dato : 02-09-04 12:03

Hvilken en af disse 2 telefoner skal jeg købe

hilsen Kim

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-04 14:29

On Thu, 2 Sep 2004 13:03:12 +0200, "kim rasmussen" <kim@lechef.dk>
wrote:

>Hvilken en af disse 2 telefoner skal jeg købe

Den der passer til dine behov og din pengepung.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : claus v

Dato : 02-09-04 18:32

"kim rasmussen" <kim@lechef.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken en af disse 2 telefoner skal jeg købe

elgiganten lige nu

sgh - e700 999 kr med sonofon kvantum abn

claus

Fra : Zurfer

Dato : 02-09-04 18:55

hvad har det med noget at gøre.
Manden er jo ikke interesseret i en e700 men en e710 som der står i subjekt.
Jeg ville vælge en e710, idet den er pænere og mere handy. Har prøvet e800,
og syntes ikke det er særlig smart når man skubber låget op.
men det er jo smag og behag. De kan ca det samme.

Søren

Fra : Brian Schelde

Dato : 03-09-04 07:58

"Zurfer" <zurfer@zurfer.dk> wrote in message
> [...]
> og syntes ikke det er særlig smart når man skubber låget op.
> men det er jo smag og behag. De kan ca det samme.
Hvad svarer du på?

Fra : K.R.

Dato : 12-09-04 09:16

On Thu, 2 Sep 2004 19:55:15 +0200, "Zurfer" <zurfer@zurfer.dk> wrote:

>hvad har det med noget at gøre.
>Manden er jo ikke interesseret i en e700 men en e710 som der står i subjekt.
>Jeg ville vælge en e710, idet den er pænere og mere handy. Har prøvet e800,

Godt valg, særlig hvis man vil ha noe som aldri fungerer...