Billig trådløs løsning?
Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 02-09-04 11:25

Hej,

Jeg skal have noget trådløst til at dele internet i min lejlighed mellem en
bærbar og en stationær. Det kunne være smart hvis routeren (eller hvad man
nu skal have) havde mulighed for RJ45 10/100Mbit så jeg ikke skulle
invistere i nyt netkort til den stationære computer. Jeg har hørt at man kan
få komplete løsninger med router/switch/acces point i en og samme kasse og
samtidig til en billig penge, men jeg kan sgu ikke rigtigt finde dem - har
kigget på www.edbpriser.dk

Nogen der kender et pålideligt og billigt produkt af nævnte slags?

Mvh.

Morten

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 02-09-04 11:46

Sorry - forkert gruppe!!! Havde ikke lige set der var kommet en for
trådløst!

Mvh.

Morten