Leder efter sang...
Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 02-09-04 10:53

Hey...

Der kører en god sang i radioen tit, hvor første linie starter med:
I am not a perfect person...

Den sang vil jeg gerne have fat i, men har forgæves forsøgt at søge efter
den på nettet...

MVH

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Holst

Dato : 02-09-04 12:00

GREGERS HANSEN wrote:

> Der kører en god sang i radioen tit, hvor første linie starter med:
> I am not a perfect person...
>
> Den sang vil jeg gerne have fat i, men har forgæves forsøgt at søge efter
> den på nettet...

Få sekunder med Google gav:

http://www.azlyrics.com/lyrics/hoobastank/thereason.html

men om det er det, ved jeg ikke. Siger mig intet.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 02-09-04 14:03

> Der kører en god sang i radioen tit, hvor første linie starter med:
> I am not a perfect person...

Helt klart Hoobastank's The Reason - rigtig fedt nummer. Du kan høre hele
nummeret i høj kvallitet på deres website (http://www.hoobastank.com).
Iøvrigt så kan jeg oplyse at de spiller på Vega engang i efteråret .. Vi
glæder os! =)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 03-09-04 06:48

"rosenauer.dk" <martinFJERN@rosenauer.dk> wrote in message

> [...]
> nummeret i høj kvallitet på deres website (http://www.hoobastank.com).
> Iøvrigt så kan jeg oplyse at de spiller på Vega engang i efteråret .. Vi

Mange tak for svaret begge to...

MVH

Gregers
www.mjparadise.com