Mystisk mppe på derv D:\
Fra : Benny

Dato : 02-09-04 00:54

Hej.
Jeg har fornyligt fået office 2003 pro og nu er der dykket en ny mappe op på
drev D:\
Jeg har instaleret office 2k3 pro på drev C:\
Køre med XP home

Nu er mit spørgsmål. kan jeg slette denne fil ?? den hedder 50969. Den
indeholder en mappe med navn download.
Hilsen
Benny

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-09-04 22:09

"Benny" <benny333@tiscali.fjerndetteord.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Køre med XP home
>
> Nu er mit spørgsmål. kan jeg slette denne fil ?? den hedder 50969. Den

Det er næppe noget der stammer fra installationen af officepakken, da den
ikke bruger andre drev end det der installeres på.
Men se i mappen - hvis ikke der er noget du mener du kan bruges, så slet
den. Er du i tvivl så smid den i papirkurven og lad den ligge der i 1 md.
Har du ikke savnet den, så slet den helt.

Kurt