hjælp til netopsætning af nec 616v hvor?
Fra : henrik jensen

Dato : 01-09-04 23:46

hej har sådan en fætter unlocket og med telia abb i,har spurgt i mobildebat
men uden held ,jeg vil gerne vide hvordan man får den på nette så man kan
læse evt jp nyheder og downloade ting til den ,er der nogen som ved hvor man
kan læse om nec616 opsætning og brug
mvh henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-09-04 00:06

henrik jensen skrev:

> [...]
>læse evt jp nyheder og downloade ting til den ,er der nogen som ved hvor man

Du skal opsætte det manuelt.

http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/customercare

Vælg opsætning => Wap => Vælg producent => Andre
--
Knud

Fra : henrik jensen

Dato : 02-09-04 09:04

hej knud tak for dit svar
> Du skal opsætte det manuelt.
>Vælg opsætning => Wap => Vælg producent => Andre
men problemet er at den har ikke wap den kan vistnok hvis du installere en
wap browser på den
men eller skulle det vistnok fungere alla internetexplorer syntes jeg at
forstå men tak for dit svar
mvh henrik