menuen coolfamemenu sætter sig fast
Fra : Martin Fæster

Dato : 10-05-01 10:53

her er linken til en testudgave af vaginamonologerne.dk
http://www.vaginamonologerne.dk/indexietest.html
"Detaljer" -knappen folder sig ikke ud når du har været på "Send et
postkort" eller "vej og trafik".
Hvordan skal det laves?
HVIS den "Sætter sig", vælg f.eks. billetter eller "om forestillingen",
eller sig opdater i venstre frame og den virker igen.

Venlig hilsen,
Martin Fæster
ICQ: 87234896

Fra : Andreas Clausen

Dato : 10-05-01 12:08

> [...]
> HVIS den "Sætter sig", vælg f.eks. billetter eller "om forestillingen",
> eller sig opdater i venstre frame og den virker igen.

There seems to be an error with this layer: Frame: taeppe Layer:
divSub3Border.

Dette er hvad jeg får fra min browser...

--
Venlig Hilsen

Andreas Clausen
http://website.gjk.dk/snagg

Fra : Martin Fæster

Dato : 10-05-01 13:19

Hvordan får du den fejl?
jeg har set den før men troede den er rettet da jeg ikke kan fremme den fejl
mere.
(jeg får kun fejl ved "postkort" og "vej og trafik")

--

Venlig hilsen,
Martin Fæster